YDELSEN ER RETTET TIL GRATIS IGEN, SÅ LAD VÆRE MED AT SVARE PÅ DETTE INDLÆG! Til gengæld synes jeg det er interessant at der er folk i denne diskussion, der ikke ville betale en regning sendt pr. efterkrav, selvom prisen fremgik af hjemmesiden? ORIGINALT INDLÆG HERUNDER: Jeg har for nyligt lavet en gratis ydelse om til en ydelse man betaler lidt for. Jeg valgte at tømme databasen for gamle kunder og starte forfra med nye kunder, i forbindelse med at jeg satte en pris på ydelsen og nu er der nogen kunder der har oprettet sig og downloadet mit produkt. Det fremgår af hjemmesiden at produktet koster penge og at den angivne pris er inklusive moms. Link til siden her: JAWE3 Slider Mit spørgsmål er så om jeg kan tillade mig at sende en faktura til de nye kunder, der har oprettet sig efter at jeg har sat pris på produktet? Fremgår det tydeligt nok på hjemmesiden at ydelsen/produktet koster penge og at man accepterer dette, når man udfylder formularen og downloader ydelsen/produktet? Jeg håber der er nogen der kan svare hurtigt, så jeg forhåbentlig kan få nogle penge i kassen :-) Venlig hilsen Jens Andersen |
Det vil jeg ik sige - hvis du har muligheden for at downloade produktet inden der er betalt - så er man lidt selv uden om det syntes jeg :)
Hvis det er en betalt ydelse, så lad folk betale, før de får deres ydelse