Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man sende en regning hvis pris fremgår af hjemmesiden?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMINO - RETTET INDLÆG!

YDELSEN ER RETTET TIL GRATIS IGEN, SÅ LAD VÆRE MED AT SVARE PÅ DETTE INDLÆG! Til gengæld synes jeg det er interessant at der er folk i denne diskussion, der ikke ville betale en regning sendt pr. efterkrav, selvom prisen fremgik af hjemmesiden?

ORIGINALT INDLÆG HERUNDER:

Jeg har for nyligt lavet en gratis ydelse om til en ydelse man betaler lidt for.

Jeg valgte at tømme databasen for gamle kunder og starte forfra med nye kunder, i forbindelse med at jeg satte en pris på ydelsen og nu er der nogen kunder der har oprettet sig og downloadet mit produkt.

Det fremgår af hjemmesiden at produktet koster penge og at den angivne pris er inklusive moms. Link til siden her: JAWE3 Slider

Mit spørgsmål er så om jeg kan tillade mig at sende en faktura til de nye kunder, der har oprettet sig efter at jeg har sat pris på produktet?

Fremgår det tydeligt nok på hjemmesiden at ydelsen/produktet koster penge og at man accepterer dette, når man udfylder formularen og downloader ydelsen/produktet?

Jeg håber der er nogen der kan svare hurtigt, så jeg forhåbentlig kan få nogle penge i kassen :-)

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det vil jeg ik sige - hvis du har muligheden for at downloade produktet inden der er betalt - så er man lidt selv uden om det syntes jeg :)

Hvis det er en betalt ydelse, så lad folk betale, før de får deres ydelse

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Enig.. Kan det downloades inden betaling, er du selv skyld i rodet. Få styr på det, evt ved at få lagt kodeord på inden man kan downloade. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:06

Hej Lucas

Man kan jo ikke downloade, før man har udfyldt en formular?

Jeg har da selv købt bøger på professionelle bogsalgs hjemmesider, hvor jeg får en bog sammen med en faktura tilsendt, som jeg selvfølgelig betaler når jeg har modtaget et produkt.

Der er da stadig forretninger på nettet der ikke har netbetaling, så hvorfor ikke min?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:12

Jeg havde indtil for nyligt oprettet en betalingsknap via PayPal, men den har jeg fjernet, da jeg lavede noget om for nyligt.

Man accepterer vel de betingelser der er for download, hvis de fremgår af hjemmesiden?

VH Jens Andersen

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jens Andersen:

Hej Lucas

Jeg har da selv købt bøger på professionelle bogsalgs hjemmesider, hvor jeg får en bog sammen med en faktura tilsendt, som jeg selvfølgelig betaler når jeg har modtaget et produkt.

Der er da stadig forretninger på nettet der ikke har netbetaling, så hvorfor ikke min?

Tja, jeg har bare den holdning, at hvis man sender et produkt før det er betalt - så skal man heller ikke forvente det bliver betalt - da 'kunden' jo har fået produktet før han har smidt nogle penge. Men jeg er jo også tidligere nordjyde ;)

Og udover det, så syntes jeg ikke det står klart på din side, tog mig lang tid før jeg fandt det.

Og jeg kan heller ikke finde nogle betingelser jeg acceptere?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Prisen er slet ikke tydelig nok og på action knappen står der "Få din slider nu". Få = Gratis, når der ikke er en pris angivet samme sted.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:

Hvis det er navn / e-mail adresse formularen du henviser til, så er jeg ret sikker på at den ikke går.

Du skal gøre det mere tydeligt at det koster noget, og så tror jeg også du skal få kunderne til aktivt at sætte et flueben i at de accepterer dine handelsvilkår, herunder priser (Der så skal skiltes tydeligt)

Det er alt for let at overse at det er forbundet med omkostninger, at udfylde navn / emailadresse. Det ligner mere en tilmelding til et nyhedsbrev, hvilket jo som regel er gratis :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:27

Nicolaj Thomasen:
Prisen er slet ikke tydelig nok og på action knappen står der "Få din slider nu". Få = Gratis, når der ikke er en pris angivet samme sted.

Men der står jo med store bogstaver lige oven over at det koster 49 kroner at registrere sig?

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:36

Jens Andersen:

Nicolaj Thomasen:

Men der står jo med store bogstaver lige oven over at det koster 49 kroner at registrere sig?

Det tror jeg der er mange der ikke ser :)

Men du skal jo også oplyse om beløb er med eller uden moms - men, som det er der, hvis jeg registerede mig, og fik en regning, jeg ville nægte at betale som siden er nu, fordi 1 jeg har ikke aktivt accepteret noget, jeg ser ikke en 'bekræft' om at jeg faktisk er sikker på jeg vil 'købe' det.

Som Nicolaj også siger så 'Få din slider nu' lyder gratis, måske burde du ændre det til 'Køb din slider nu'. Og kan ikke være svært at ændre linket for den knap til at gå til en paypal betaling :D

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)