Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, mangler feedback.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har sammen med en kammerat åbnet en ny webshop. Vi sælger hovedbeklædning, primært caps og huer.

Vi vil i den forbindelse gerne have lidt feedback på vores shop. Hvad synes i om den: brugervenlighed, overskuelighed, funktioner osv.?

www.capshoppen.dk

Vi vil også gerne hører hvad i synes om de funktioner vi bruger på vores facebook side, der tænker jeg apps og tabs :)

Vores facebook side    

Håber i vil hjælpe med lidt konstruktiv kritik eller andet :)

Hilsen Lasse

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed shop, godt overskuelig og brugervenlig.

Jeg plejer at bedømme hård, men her kan jeg ikke finde noget...Smile

Måske lidt besværligt at komme til forsiden tilbage.

Og jeg kan ikke lide alle de prisnedsættelser - giver dårligt signal.

Ellers fantastisk, congratulations!

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot shop

Held og lykke med den

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser spændene ud, jeg syntes også shoppen ser fin ud.

- fint design og samtidig er shoppen meget brugervenlig.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med jeres nye magento shop - jeg synes "Velkommen til Capsshoppen" ikke er tydelig nok og jeg ville jo nok vælge noget bedre at skrive.
Jeg synes det er fint med tilbud, det virker. Dog synes jeg priserne skulle laves mere kundevenlige, f.eks. 250 = 249, ingen tal med komma osv.

Jeg ville derudover fjerne sammenligningsmodulet, i har vidst ikke rigtig noget at bruge det til - så væk med det.
Menuerne kunne måske godt være lidt mere tydelige - og købsknappen måtte i mine øjne gerne være brun.

Men ellers ganske fint.

Held og lykke med det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse, i mit forrige indlæg, glemte jeg at sige noget om live chatten, hvilket jeg syntes er en meget god funktion. Det er jeg helt sikker på vil hjælpe jer til et bedre salg.

Mvh.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshop i har fået smækket på benene.

Jeg ønsker jer det bedste, selvom i måske kommer til at tage nogen af mine kunder. hah! :)

God vind

De bedste hilsner
Martin Jensen

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tillykke med jeres webshop

Der er en enkelt feature jeg savner.
Det er når man ligger noget i sin indkøbskurv, så kommer man direkte til betalingssiden. Dette bryder jeg mig ikke om, hvis der er flere produkter jeg kigger igennem, så skal jeg til at finde den side jeg lige var på.
Jeg vil ønske at det automatisk blev lagt i indkøbskurven uden man direkte kommer til betalingssiden. I har jo min indkøbskurv i toppen af siden.
Ved ikke om dette bare er min personlige mening :)
Men bortset fra denne lille ting, så synes jeg at det er en kanon fed webshop, selvom jeg ikke selv går med hue eller caps :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for al den ros der er kommet og den gode feedback. Vi har lavet priserne mere brugervenlige, hvilket vi selv er blevet meget glade for, så mange tak for det Diness.

Til Amadeo, der var mange prisnedsættelser i starten da vi havde mange tilbud, men jeg håber at det er blevet lidt bedre nu.

Til Troels, vi ville også gerne selv have lavet det med indkøbskurven anderledes, men af økonomiske årsager valgte vi det fra i første omgang men håber på at have det klar i løbet af sommeren. Det kommer til at fungerer ligesom indkøbskurven på asos.com.

Igen mange tak for konstruktiv feedback :-)

Med Venlig Hilsen

Lasse Kjær

Fra København N
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 44
Fra  CT Invest Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse! 

Det er en rigtig fed webshop i har lavet! Jeg hopper med glæder ind og liker jeres facebookpage. Håber du/ og andre i tråden vil gøre det samme med mig (jeg er også i gang med at starte webshop) http://www.facebook.com/pages/Gadgetlocos/126063440914290 

God Vind!!



 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)