Tillykke med jeres nye magento shop - jeg synes "Velkommen til Capsshoppen" ikke er tydelig nok og jeg ville jo nok vælge noget bedre at skrive. Jeg synes det er fint med tilbud, det virker. Dog synes jeg priserne skulle laves mere kundevenlige, f.eks. 250 = 249, ingen tal med komma osv.
Jeg ville derudover fjerne sammenligningsmodulet, i har vidst ikke rigtig noget at bruge det til - så væk med det. Menuerne kunne måske godt være lidt mere tydelige - og købsknappen måtte i mine øjne gerne være brun.
Hej Lasse, i mit forrige indlæg, glemte jeg at sige noget om live chatten, hvilket jeg syntes er en meget god funktion. Det er jeg helt sikker på vil hjælpe jer til et bedre salg.
Mvh.
VisionVentures.dk - Vi investerer kapital, kompetencer og tager aktivt ejerskab
Der er en enkelt feature jeg savner. Det er når man ligger noget i sin indkøbskurv, så kommer man direkte til betalingssiden. Dette bryder jeg mig ikke om, hvis der er flere produkter jeg kigger igennem, så skal jeg til at finde den side jeg lige var på. Jeg vil ønske at det automatisk blev lagt i indkøbskurven uden man direkte kommer til betalingssiden. I har jo min indkøbskurv i toppen af siden. Ved ikke om dette bare er min personlige mening :) Men bortset fra denne lille ting, så synes jeg at det er en kanon fed webshop, selvom jeg ikke selv går med hue eller caps :)
Mange tak for al den ros der er kommet og den gode feedback. Vi har lavet priserne mere brugervenlige, hvilket vi selv er blevet meget glade for, så mange tak for det Diness.
Til Amadeo, der var mange prisnedsættelser i starten da vi havde mange tilbud, men jeg håber at det er blevet lidt bedre nu.
Til Troels, vi ville også gerne selv have lavet det med indkøbskurven anderledes, men af økonomiske årsager valgte vi det fra i første omgang men håber på at have det klar i løbet af sommeren. Det kommer til at fungerer ligesom indkøbskurven på asos.com.
Det er en rigtig fed webshop i har lavet! Jeg hopper med glæder ind og liker jeres facebookpage. Håber du/ og andre i tråden vil gøre det samme med mig (jeg er også i gang med at starte webshop) http://www.facebook.com/pages/Gadgetlocos/126063440914290