Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalificeret tilbagemelding på webshop, produkt og prisniveau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi startede vores webshop 1/11-2012 og umiddelbart godt fra start. Efter nytår har aktiviteten dog været en del mindre og vi kunne derfor godt tænke os at få jeres kvalificerede tilbagemelding på vores webshop, produkt og prisniveau.

www.buksebøjlen.dk  el. www.bukseboejlen.com

På forhånd tak for jeres hjælp og tilbagemeldinger.

Finn N. Andersen

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 21:58

Jeg syntes umildbart siden er lidt rodet når man kommer ind på den, men menuer til venstre og så en youtube video, postdanmark logo, billeder osv. Den er rodet. 
Så syntes jeg heller ikke det virker super godt at i skriver ''Er prisen ok? Giv feedback her ''
Feedback omkring siden, service osv er ok. Men den der '' Er prisen ok? '' Det virker useriøst efter min mening. Alle vil da mener prisen godt kunne være lavere, fordi hvem vil ikke spare noget, og det lyder som om i ville kunne sænke prisen, og det er trods alt jer der har regnet på hvad i skal have osv. :-) 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 23:13

Mega lang intro video, jeg kunne ikke klare den hele vejen til ende.

Generelt roddet når man ser siden.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:51

Mit første indtryk er, at hjemmesiden ikke har en professionel udstråling, og nærmere ser lidt (for) hjemmelavet ud. Derudover savner jeg at i lige går teksterne igennem korrekturmæssigt, da der er lidt slå/stavefejl som springer frem. 

Hvis i var mine PR-kunder, ville jeg råde jer til at få lavet et godt webdesign af et web-bureau eller en designer, i et CMS system som er nemt at bruge for jer, når i skal lave rettelser. Det koster ganske vist lidt penge, men som den ser ud nu, er den ikke tidssvarende nok til at kunne tiltrække et nyt kundesegment.

Jeg ved meget lidt om produktpriser, så dem må jeg hellere lade være med at kloge om ;)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:32

Det gode er helt klart at I har en video på forsiden, for uden ville jeg nok have svært ved at blive interesseret. Det er sikert et produkt som giver mest mening når det bliver vist i brug. Og produktet løser jo et meget velkendt problem.

Websitet virker lidt rodet, som andre også skriver. Jeg synes også at der er for meget støj. Hvorfor skal jeg læse om jeres samarbejdspartnere og socialt ansvar? Jeg kom faktisk helt ud af købs-mode, fordi det vækkede en helt masse andre tanker end "sådan en har jeg altid manglet". Smid da bare et "Dansk Produceret" badge på, eller noget i den stil. Hvis I mener der skal stå noget om socialt ansvar kunne det evt. stå under historien.

Jeg kom også til at tænke på om jeg skal have et sæt bøjler til hvert par bukser jeg har, eller om jeg kan nøjes med et, som kan bruges indtil bukserne er rettet ud, hvorefter jeg kan hænge dem på en alm. bøjle? Hvis jeg skal have 10 stk. bliver det alligevel til en slat penge.

Hvilke søgeord går i efter at blive fundet på? Kunne forestille mig at det er lidt vanskeligt at få en masse god organisk trafik fra søgemaskiner.

Mvh Carsten

PS: det kunne være fantastisk med en bøjle til skjorter!

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:28

Kære Carsten

Først vil jeg gerne undskylde min sene tilbagemelding, men vi er desværre en af de mange familier der er blevet ramt af stormfloden efter "Bodil" og dette har derfor i en lang periode fyldt alt for meget.

Nu skal vi til at have fokus igen og jeg vil gerne takke dig for dine input og de er naturligvis taget til efterretning.

Mht. at skabe en masse god organisk trafik fra søgemaskiner, har du ret i at det er svært, selv om vi har arbejdet mget med søgeord og mange af slagsen. Jeg håber fortsat en dag at finde de vise sten.

Mht. en tilsvarende bøjle til skrorter, så har jeg ideen, men den skal udvikles færdigt. Det kræver bare en del kapital, som vi ikke er i besidelse af på nuværende tidspunkt.

Kender du tilgengæld til problemet med at den ene sok er væk efter vask? så har jeg mulighed for at få fat i en uniq opfindelse som løser problemet.

Mvh Finn N. Andersen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)