Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner, visitkort, banner med logo - gade kampagne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er i gang med at planlægge en gadekampagne, hvor jeg vil gå på gaden og sælge mine produkter for at skabe omtale om mit brand.

Jeg skal dertil bruge nogle forskellige ting:

2-3 stk. t-shirts med logo.
1 banner, som kan sættes fast på bord - som front.
500+ visitkort med logo, link til facebook side, link til webshop, og en salgskode til rabat/fri fragt.
100 stk. hangtags eller en rulle med klistermærker m/ logo på (til at sætte på mine smykker, som beviser brud på emballage ifb. med returnering).

- Tror umiddelbart at det var det hele, måske også en soft shell jakke med logo kommer dog meget an på prisen, da mit budget er virkelig presset for tiden.

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Just-Print.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du kan regne priserne på dine tryksagerwww.just-print.dk

Der er prisgaranti på alle priserne på siden, hvilket garanterer at dit budget ikke lider unødig overlast.

Mht. softshell jakker og t-shirt, så kan du se forskellige modeller på www.id.dk. Når du har fundet nogle interessante emner, så send en mail til info@just-print.dk.

Dit logo er relativt simpelt. Hvis du kan leve uden kæden og korset, så kan vi skære trykket i folie. Derved sparer du opstarten. Prisen på trykket, afhænger af hvilke størrelser det skal være i, men det kan du bare beskrive i samme mail.

Med venlig hilsen

Rasmus Larsen
Mediegrafiker
Just-Print.dk

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Rasmus. Fandme godt at du tager skoene på og går i "marken". Visitkort med diverse, tjek ja. Snakketøj, tjek ja. Hvad sælger du? Det der med jakken (any coat) er en god ide. Det er skide koldt. Men dejligt at høre at der også er nogle der arbejder hårdt for at rykke lidt på forretningen. Frank

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)