Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på online banksystemer ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminier,

Jeg blev lidt overrasket i dag. Jeg bruger online banking via nettet for mine private konti og det er gratis. Men til Erhverv / Virksomheds brug der må jeg ikke få / bruge en tilsvarende online-løsning. Jeg skal bruge et PC-baseret system som skal installeres på de lokale computere hos de brugere som skal afstemme bankkonti og betalinger etc.

Banken har et lille og et stort system. Der skal betales henholdsvis 500 og 3.000 dkr. for installationen og derefter koster det 100 og 230 dkr per løbende måned i drift. Jeg har brug for funktionerne i det store system, men kan det virkeligt være rigtigt her i år 2013.

Betaler alle erhvervsdrivende / virksomheder for dette, findes der alternativer og hvilke andre erfaringer har I gjort jer på denne front?.

På forhånd mange tak!.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun give Lucas ret. 

Jeg bruger selv Sydbank og jeg har ikke engang privat konto der og alligevel er alt gratis, så helt sikkert sig du ikke vil betale eller find en anden bank.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Clickwave Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm, der er muligvis forskel på bankerne hvad angår erhvervskonti, som så meget andet. Jeg har personlig en erhvervskonto, dog uden udgifter og uden en separat klient installeret på den givne PC.
Om det er af sikkerhedsgrunde at banken vil have dig til at installere en separat klient, skal jeg ikke kunne sige.

Jeg mener dog det er meget lidt fleksibelt af banken ikke at kunne stille en online browser løsning til rådighed, da en separat klient indskrænker din mulighed for at tilgå den service du har brug for.

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeppe - BackupBox:
Jeg bruger selv Sydbank og jeg har ikke engang privat konto der og alligevel er alt gratis, så helt sikkert sig du ikke vil betale eller find en anden bank


Det kommer lidt bag på mig.
Jeg har nemlig også Sydbank og har en online Banking Light til vores firmakonti.

Så sent som i sidste uge rettede jeg henvendelse til banken, da jeg ønsker at kunne eksportere FI data mv til e-conomic og fik det svar at jeg dermed skal have en Basis udgave.
Dette kræver installation af klient på PC (3000kr i oprettelse) og en månedlig udgift på knap 300 mod ca 100 kr for Light udgaven.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Gilpa.dk v/Erik Aalund:
Jeppe - BackupBox:
Jeg bruger selv Sydbank og jeg har ikke engang privat konto der og alligevel er alt gratis, så helt sikkert sig du ikke vil betale eller find en anden bank


Det kommer lidt bag på mig.
Jeg har nemlig også Sydbank og har en online Banking Light til vores firmakonti.

Så sent som i sidste uge rettede jeg henvendelse til banken, da jeg ønsker at kunne eksportere FI data mv til e-conomic og fik det svar at jeg dermed skal have en Basis udgave.
Dette kræver installation af klient på PC (3000kr i oprettelse) og en månedlig udgift på knap 300 mod ca 100 kr for Light udgaven.

Det skal dog også sige vi har kontakter til folk i banken så skal ikke kunne sige, om vi har fået et ekstra godt tilbud ved dette.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lige været hos Sydbank og må indrømme at jeg aldrig har været hos sådan en kompetent bank - alt kunne lade sig gøre og utrolig hjælpsomme. Kan helt klart anbefale dem.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)