Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Amino

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hejsa Aminoer,

Noget som jeg har lært er vigtigt igennem min iværksætterhstorie indtil nu, så er det at takke dem, som hjælper en på vej op. I og med at jeg så er på Iværksætterturen lige nu, så fik jeg spørgsmålet 'Hvem/hvad har hjulpet dig mest igennem din opstart som iværksætter?'. Jeg tænkte lidt, og svarede så: Det har Amino.

Derfor tænkte jeg, at så var det altså tid til at jeg skrev en tak til Amino og Aminoteamet, så det har jeg gjort inde på min blog:

http://www.casperblom.dk/tak-til-amino/

En anden ting, som ubevidst også viste sig at passe, var at 'What goes around - comes around'. Med det mener jeg, at hjælper du andre - så kommer det igen. Og uden at tænke over det, så havde jeg nemlig smidt Amino ind som partner på Iværksætterturen, og så bliver de anbefalet i vores powerpoint som et af de bedste steder at gå hen, hvis man ønsker at lære mere om iværksætteri. Så fordi at Amino har hjulpet mig, så forsøger jeg at give lidt igen.

Ha' det dejligt allesammen!

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 16:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er altid rart at give lidt igen :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:12

Jep også godt gået af dig

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:
En anden ting, som ubevidst også viste sig at passe, var at 'What goes around - comes around'. Med det mener jeg, at hjælper du andre - så kommer det igen.

Sådan er det altid i langvarige ven- og bekendtskaber, dog uden at det bør/kan/skal begrænses, men man kan ikke redde verden. Du har heldigvis lært det i en tidelig alder, og omvendt skal du heller ikke glemme den del af din personlighed som spiller en stor rolle i folks likeability, og der skal din mor og far på banen :)

Jeg arbejder selv i en ny retning sideløbende med mit eksisterende projekt hernede, og budskabet er simpelt:

Humans helping Humans is sustainable.

og det blev egentligt født i forbindelse med at man altid skulle læse historie om bæredygtigt dit og bæredygtigt dat og mange ting er alligevel ikke bæredygtige i længden. Den bæredygtighed der dog i min verden er uendelig, er det faktum at mennesker der hjælper mennesker, de giver deres erfaring videre og dermed sikrer en bæredygtighed der er brugbar.

Og tillykke med prisen 2012 i øvrigt :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:51

Det er stort Casper :-)

Og super godt gået Yes

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 13:50

Godt gået, Casper!

Jeg tror også at der er mange andre unge mennesker, der bliver inspireret af dig. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:53

Tak skal I have!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)