Jeg har udviklet og designet en søgemaskine til ikoner. Check den ud på www.iconfinder.net Email: martin.leblanc1@gmail.com |
Super, tak !!
Er nu at finde under min favoritter...
MVH
jjam
Jeg har udviklet og designet en søgemaskine til ikoner. Check den ud på www.iconfinder.net Email: martin.leblanc1@gmail.com |
Super, tak !! Er nu at finde under min favoritter... MVH jjam |
Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.
|
www.nfdesign.dk
![]() ![]() Der kunne godt lige være nogle eksempler på forsiden, så man blev lidt fristet. Havde ikke regnet med så flotte ikoner. |
Hej super funktion. Da du lige skrev ikon finder, så begyndte jeg at søge på yahoo, google og jubii, fordi jeg tænkte på favicon. Måske er jeg lidt langsom, men ok. Jeg vil også foreslå, at du viser nogle søge eksempler med teksten nedunder søgefeltet Try search for: database, people etc. Du kunne jo eventuelt hente søgeforslag fra search-cloud´en Nå man så først har fundet fidusen, så er man godt igang og kan godt blive ved i meget lang tid. Jeg kunne også godt tænke mig en lidt bedre og enklere forklaring af licenserne, så jeg ikke overtræder disse. Ellers super super super. |
Jeg har faktisk allerede søgeforslag under søgefelt og search cloud. Mht. licencer skal jeg helt sikkert have den del 100% på plads da det ellers kan ende grueligt galt :-/ |
Hejsa! Jeg har selv brugt Iconfinder meget på det seneste, rigtig god hjemmeside (flot layout), og utrolig gode ikoner også. Der er ikke så meget kritik at give, håber bare der kommer endnu flere ikoner. Mange tak for det! :-) Mvh. Artemis |