Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside m.m. søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg går med tanken om, at starte min egen hjemmeside. Det siden skal handle om er, at der kommer et billede op på siden, som man så skal gætte hvad er. Et lille eksempel: har et billede af en iPhone. Det jeg så vælger at vise, fra selve iPhone'en er Home knappen, og under billedet vil der så være et par svar muligheder, ca 5, og dem der svarer rigtigt deltager i en konkurrencer om et beløb, som så ryger ind på deres konto på siden - og formålet med det er, at de så kan købe alt mellem himmel og jord på siden, for de penge, som de har vundet. Billedet vil køre i 24 timer, og jo flere medlemmer der er, jo flere billeder vil der køre om dagen. 

Hvad vil sådan en side komme til at koste, ca? - tror I det er noget som kan betale sig? Tager gerne imod alle former for ide'er.

Vil gerne kontaktes af en, som har forstand på dette.

Det er helt gratis at deltage/oprette bruger.

Vh Sami :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:33

Hej Sami

Vi kan hjælpe dig med at lave en sådan side. An på hvordan du vil have opsætningen, og hvor meget vi skal står for i forhold til den daglige opdatering variere prisen selvfølgelige. Vi kan smide siden op på 14 dagen tiil en pris af 5000 + moms, så kan vi sagtens lave en form for CMS, hvor du selv kan gå ind og oprette de daglige billeder. 

Vi kan også sagtens lave den daglige opdatering på en månedlig support aftale, eller vi kan lave en anden form for aftale. Vi er altid til at tale med. 

Du kan skrive til jonas@brandblender.dk hvis du vil høre mere. 

Med venlig hilsen 

Jonas Gregersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37

Hvordan har du tænkt dig at tjene penge med den forretnings model?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)