Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beregningn af lønsumsafgit + skat.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

De 2.500 kr er det til den såkaldte multimedieskat som man skal betale som privat person..?

Hvis man vil undgå at betale de 2.500 kr. Må telefon så KUN bruges erhvervsmæssigt eller? For ang multimedieskat kan jeg kun finde noget om personalegoder, men telefonen tilhører jo i teorien "chefen" eftersom det er en enkeltmandsvirksomhed

Er nemlig lidt i tvivl, da jeg ikke rigtig kan finde svar på skat.dk..

I så fald jeg skal betale vil det vel næsten være bedre at bare få telefonen over i privat navn og så bare bruge den på arbejde uden at få noget for det, hvis beløbet er under 2.500 kr i abonnement.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:01

Ja normalt vil du skulle betale skat af fri telefon når du har den i en enkeltmandsvirksomhed (går ud fra mobiltelefon som jo også bruges privat)¨

Er det under 2500 ville jeg ikke rode med det - for selv om du har fradrag - og noget af momsen - så er det jo stadigt også dine egne penge i enkeltmandsvirksomheden. Der er ikke skygge af tvivl om fri telefonskat når du som du skriver vil kunne bruge den privat

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:12

Okay tænkte jeg nok..

Ryger internet også ind under dette?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:26

Nej internet udløser ikke skat hvis det i øvrigt bruges i virksomheden og er nødvendigt (internet - men jo ikke internet inkl. IP telefon og tv pakker m.m. type home trio)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)