Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indvandrere og selvstændig?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Fra  HR el service Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fra Hvidovre. 

Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Fra  HR el service Skrevet kl. 16:57

Jeg er fra Hvidovre.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:53

Hej Yousafzai

Kan ikke rigtig genkende dine fustration, har selv anden etniske rødder. Det er svært for alle at starte/drive virksomhed. Pt. sidder jeg med salg af projketer over telefonen uden problemer mht. mit Navn og måske en lille accent salg til både offentlig og private virksomheder.

Det er et spørgsmål om hvordan folk oplever dig, hvornår har du sidst spurgt dine nærmeste venner i dit proffesionelle netværk kritik til hvordan man oplever dig? Det kan være små ting er du  tøj, smil, duft osv...

Hvis du er dygtig til dit fag er det jo langt fra om du er dygtig til salg. Det er 2 vidt forskellige ting. Sørg for at udvide dit netværk sørg for at udvikle dine salgteknikker. Måske skulle du ansætte en til salget/udbud.

Håber du kan bruge noget af det jeg skriver.

Ahmad

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:16

Hvad er problemet ? Prøver du at få elektriker-kunder ?

Inden for det offentlige kan godt være en udfordring, men ønsker du b2b samarbejder med virksomheder, eller privatkunder?

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 19:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg oplever tit at hudfarven intet har at sige, men oftere den måde udlændinge tit præsentere sig selv, tonelejet eller andet. Kender flere udlændinge som siger de altid har problemer med politiet fx. Jeg spurgte om hvorledes de snakkede til betjentene når de henvendte sig, hvilket ikke var pænt og udlændingene var ofte meget negative bare de blev stoppet i rutinetjek. Da jeg fortalte dem at hvis man henvender sig stille og roligt, og ikke sviner dem fra starten, så er de skam helt flinke mod os alle. Vupti, deres problem var løst.

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 09:43

Hej H.R,

Du har skrevet at du kommer fra Hvidovre 3 gange? - Jeg gætter at det er fordi at du kommer MEGET derfra eller? hehe

Spøg til side, så kender jeg "indvandrere" som klarer sig bedre end deres danske kolleger, simpelthen fordi at de er bedre til at bruge deres private-netværk. Bruger du dit private netværk godt nok?

- Anders

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)