Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM og Faktura?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Et meget enkelt spørgsmål:

Hvad bruger i til at holde styr på jeres aftaler med jeres kunder, og generering af faktura - og eventuelt hvordan sender i det ud til kunden, og sørger for at de overholder deadline for betaling (kalender)

Mvh,

Jonas :) 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:38

Hej Jonas

Jeg benytter Billys Billing med abonnements opsætning, her kan jeg styre udsendelse af fakturaer til de faste kunder samt tilkoblet et rykkermodul, dette kan sættes op til at automatisere et rykkerforløb og det letter jo så ens administrative arbejde en hel del. Der er mange forskellige udbydere så du skal helt klart se på hvad du skal bruge det til, nogle systemer er meget omfattende og hvis dit behov ikke er til det, er min erfaring, at det mere bliver til gene end gavn. Keep it simple Big Smile

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:23

Cher Pedersen - Telesvar:

Hej Jonas

Jeg benytter Billys Billing med abonnements opsætning, her kan jeg styre udsendelse af fakturaer til de faste kunder samt tilkoblet et rykkermodul, dette kan sættes op til at automatisere et rykkerforløb og det letter jo så ens administrative arbejde en hel del. Der er mange forskellige udbydere så du skal helt klart se på hvad du skal bruge det til, nogle systemer er meget omfattende og hvis dit behov ikke er til det, er min erfaring, at det mere bliver til gene end gavn. Keep it simple Big Smile

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Tak for dit svar - har også selv haft kigget på den løsning.

Jeg bruger den her tråd til at finde alternativer til den måde jeg gør det på nu, og det jeg leder efter er primært et system jeg selv kan hoste (eller have som software på computeren) og holde internt, så hvis du/i har noget software som i kender til, vil jeg meget gerne høre om det :) 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 15:39

Hej Jonas

du kan altid bruge vores program Billy's Billing, du kan prøve det gratis i 30 dage her kan du holde styr på deadlines for betaling af dine afsendte fakturaer og de regninger der end måtte komme.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)