Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boligkøb og investeringsmuligheder i Tyskland

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Jer der overvejer at købe en bolig snart og andre interesserede!

Som I sikkert har hørt, er huspriserne i Danmark skyhøje for tiden og er allerede begyndt at falde en smule nogle steder. Den nuværende boligmarkeds-situation i Danmark er ikke særlig attraktiv hvis man gerne vil lave en god investering. Køber man en bolig nu, kan man være sikker på, at man betaler en overpris og at prisen af boligen højst sandsynligt vil falde før eller senere, og så står man i en meget sørgelig situation!

Til gengæld står Europas prismæssigt bedste boliginvesterings område klar til at tage imod nye kunder lige om hjørnet. Det er nemlig nabolandet Tyskland der er blevet kåret til at have de mest fordelagtige boligpriser i øjeblikket. Og der er noget om det.

Mange danskere har allerede investeret mange penge i Tyske huse, lejligheder og ferieboliger og flere og flere får øjnene op for de mange muligheder som Tyskland byder på i øjeblikket.

Hvis man ikke vil langt væk fra hjemlandet er Flensborg en fremragende mulighed. 1/3 af Flensborgs befolkning er danskere og mange tyskere er ligeledes dansktalende.

Flensborg er en dejlig by med alt hvad man har brug for og ligger meget tæt på Danmark.

Boligpriserne i Flensborg er yders attraktive. Man kan få en stor og flot lejlighed i et af byens dejligste områder for omkring 400.000 Dkr.

Mens en mindre eller tilsvarende lejlighed i eksempelvis Århus koster omkring 1.400.000 Dkr. Der er en lille forskel :)

Hvis man ønsker at kigge på et par boliger i Flensborg eller andre steder kan siden http://www.eurofalcon.com anbefales.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:32
Dato: 10-08-2007 13:00:57 Forfatter:kuku

Hvis man ønsker at kigge på et par boliger i Flensborg eller andre steder kan siden http://www.eurofalcon.com anbefales.

Kommer du fra det pågældende firma ?

Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 13:38
Nej, det er siden hvor jeg har fundet den lejlighed i Flensborg som jeg selv har købt.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:49
Hvis du kan finde en stor og flot lejlighed i et af byens dejligste områder i Århus til 1,4 mio vil jeg meget gerne høre mere om det...

For jeg synes kun jeg kan finde nogle omkring 3 - 3,5 mio i de områder og størrelser jeg finder dejlige.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:53
Dato: 10-08-2007 13:31:42 Forfatter: Brian Nielsen
Dato: 10-08-2007 13:00:57 Forfatter:kuku

Kommer du fra det pågældende firma ?

;o) Jaeh.....en anelse suspekt

(Hej hej.....jeg ville lige oprette en profil og fortælle om det her firma.........ikke just normalt)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 13:57
Jeg synes det er mere påfaldende at et seriøst ejendomsformidlingsfirma ikke har anden kontaktinformation end en emailadresse?

Godt nok er domænet registreret på en privatadresse i Århus N, men heller ikke noget omkring telefon eller noget der.

Registrant:
  Digijama (DIGIJAMA523)
  Reginehoejvej 11 1/tv
  Aarhus N, , 8200
  DK

Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 14:06
Det jeg ville fortælle om er muligheder i Tyskland, da jeg synes personligt, at priserne her ligger på et meget tiltrækkende niveau.

Og eftersom jeg lige har købt en lejlighed i Tyskland og derfor har undersøgt markedet, ville jeg bare dele erfaringen med andre.

www.eurofalcon.com er bare en boligportal, hvor jeg fandt min lejlighed på dansk og syntes det var smart, da jeg ikke er så god til tysk.

Men mit indlæg har tydeligvis fremmet nogle helt andre følelser, så bare glem det.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 14:57
Dato: 10-08-2007 14:05:50
Forfatter: kuku

Men mit indlæg har tydeligvis fremmet nogle helt andre følelser, så bare glem det.

Du skal ikke tage det personligt, men vi ser desværre at folk opretter en ny profil for derefter at forsøge at rose deres eget produkt annonymt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)