Jeg driver en Internet butik. Jeg sælger undertøj til mænd. Min største konkurrent sælger kopi-varer. Er der noget man kan gøre for at stoppe konkurenten?
Jeg vil mene det korrekte må være at du gør producenten af undertøjet opmærksom på, at den og den sælger kopier af deres dyre tøj, så tager de den nok derfra, for det er klart ulovligt at sælge kopier, med eller uden logo
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det er sku ret plat det der. Bare fordi du ikke hamle op med din konkurrent.
Det er sgu da den mest platte kommentar jeg længe har hørt! Udover at det ikke er lovligt at sælge kopivare er det jo nærmest umuligt at konkurere mod nogen som uretmæssigt lukrere på andres brand.
Så hvis naboen får lavet sort arbejde anmelder du så også ham ?? Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal syntes om det, på den ene side er det jo forkert at sælge kopi varer , men den eneste grund til at det interesserer dig lyder for mig som at du gerne vil have fjernet din største konkurrent , og ikke fordi du egentligt tænker på hans kunder eller lign som bliver snydt ..
lyder for mig som at du gerne vil have fjernet din største konkurrent , og ikke fordi du egentligt tænker på hans kunder eller lign som bliver snydt
Ja og hvad så? Er det måske forkert, at ville beskytte sin forretning mod unfair konkurrence?
Hvis man konkurrerer på lige vilkår, risikerer man jo ikke noget bøvl med trådstarter, og der er altså IKKE som du skriver, tale om en stor konkurrent, men om en lowlife som konkurrerer med ulovlige midler. Jeg håber han bliver nakket godt og grundigt.