Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside m.m. søges

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Tina, 

Send mig en PB, eller en mail på: kontakt@retromedia.dk 

- Så vil jeg med glæde hjælpe dig :)

God søndag 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Du er mere end velkommen til at sende mig en PB eller skrive på info@scanpolmedia.dk med dine hjemmeside/logo ønsker

Jeg er sikker på, at jeg kan give dig et rigtig godt tilbud. Har du CVR nr. sparer du momsen, ved at handle med Scanpol Media (EU regler).

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Christensen:
Har du CVR nr. sparer du momsen, ved at handle med Scanpol Media

Øhh, hvordan er det anderledes end at handle med en hvilken som helst anden virksomhed? Bortset fra ekstra administration i forhold til at bogføre bilag fra udenfor EU. 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis f.eks. en dansk virksomhed handler med en dansk virksomhed, så skal der betales moms. Men hvis en dansk virksomhed handler med en virksomhed indenfor EU sparer man momsen. 

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da noget værre sludder.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du lov at mene, selv om det er en mærkelig måde at argumentere på. Men reglerne er skruet sammen på den måde. Hvilket jeg både har herfra Amino, samt mit revisionsfirma som er et af de største i Polen.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset størrelsen af dit polske revisionsfirma så er det ikke korrekt at man sparer momsen i forhold til at handle med en dansk virksomhed. Når du handler med et firma fra et andet EU-land er der ikke tilskrevet moms på fakturaen, så langt er vi enige. 

Men momsen på en faktura fra et dansk firma refunderes ved momsindberetningen, og dermed er der intet sparet. Derimod er der en smule mere arbejde i forhold til bogføringen og moms-indberetningen af fakturaer fra udlandet.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Årsagen til at jeg nævner størrelsen på revisionsfirmaet, var nu blot for at indikere at de ved hvad de taler om. 

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

NemmeHjemmesider.dk kan du let lave en hjemmeside, og så koster det fra kun 15 kr i måneden.

Mvh

Thomas Vestergaard

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt et sted nu, men tusind tak for de mange svar. Fedt med så hurtig svar og store interesse :)

Mvh Tina 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)