Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside m.m. søges

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny bruger herinde. Fra idag faktisk. Jeg har surfet som en gal på nettet for at finde nogen der kan hjælpe mig igang med min hjemmeside der helst ikke må koste for meget. Jeg gav mig ellers i kast med det selv men måtte erkende at det ikke var spor nemt med fem børn og nyopstartet virksomhed og så en tidsrøver af en hjemmeside. Tænker derfor om der herinde kunne være nogle der er under uddannelse i webbranchen eller andre der bare vil gøre en god gerning der kan hjælpe mig videre? :)

Håber at høre fra Jer

Mange hilsner Tina

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikker nogen som vil hjælpe dig, men kan du forklare lidt mere om hvad din hjemmeside skal have af funktioner, hvad dens formål er samt et link :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina 

Du kan lave din egen hjemmeside for under 300 kroner.

Det eneste udgift ville være at købe domænenavnet, og den månedlige hostingudgift. 

Jeg bruger selv 11 kroner om måneden på hosting, og jeg tror nok det kan gøres helt ned til 7 kroner. Så det er småpenge.

Jeg bruger så det gratis cms system Wordpress og så kan man vælge enten at bruge nogle gratis designs eller man kan købe nogle lidt smarte nogle. De smarte designs som koster penge, koster typisk mellem 200 og 300 kroner oveni. Så alt i alt ca. 600 kroner, og så du godt kørende. Dertil kommer selvfølgelig alt tiden med at oprette indholdet på dit website, men det er bare regulært knofedt der skal til her.

Hvad skal din hjemmeside handle om. Altså hvilken branche er det. Skal den sælge nogle produkter, skal den bare oplyse lidt om din virksomhed, skal den "sælge din virksomhed" eller hvad er hovedformålet med den. Det kunne være rart at vide.

Hvis det bare er lidt kort info om din virksomhed, kan et gratis design sagtens løse det.

Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet er et bryllups og event planner firma og der skal ikke sælges nogle varer. Jeg har webhotel hos One.com hvor jeg godt kunne lae en website men de skabeloner de har er ikke hvad jeg havde i mine ideer. Jeg har dog tænkt mig en simpel side med hvid baggrund, logo øverst, et billed under  og menuen stående vandret.   Jeg har set på www.redvelvetoccasions.com, www.amberweir.com og www.daughterofdesign.com  bla. Sådan lidt af et mix af dem. Jeg har godt hørt om wordpress, men er det til at finde ud af eller er det også faste skabeloner? 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også selv hos One.com, synes det virker fint. Og istedet for deres CMS system, så kan man ganske rigtigt og gratis lægge et wordpress CMS system ind istedet for.

Det med menu placering osv. Det handler ganske enkelt om at søge igennem masser af forskellige temaer, og så finde et, hvor man synes man selv kunne passe ind. 

Med de beskedne krav du har, så findes der tusindvis af temaer, som kan opfylde dem.

Jeg ville bare kaste mig ud i det 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek eventuelt dem her. De koster lidt, men igen...det er små penge Det er deciderede bryllupstemaer. Husk at ALT, billeder, tekst baggrunde mm. kan nemt udskiftes med dine egne billeder og tekster.

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har one.com ikke 1click installation af Wordpress som en del af deres hosting ?

Der findes masser af skabeloner Themes som de hedder i wordpress sprog, der findes masser af themes som er  gratis f.eks her: http://wordpress.org/extend/themes/ eller themes som der skal betales for her: http://themeforest.net/

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pannerup:
Har one.com ikke 1click installation af Wordpress som en del af deres hosting ?

Måske, men jeg stødte ikke lige på det da jeg købte hos dem. Jeg hentede istedet Fil(e)zilla, og det gik bare som smurt med at uploade wordpress. Det er også skønt nok at have et ordentlig FTP program, til uploads af mange billeder, og hvis man skal ændre engelske ord i temaerne, vha. sprogfilerne.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du bare skal hjælpes igang til billige penge, og have lavet små opgaver som hjælp til installation, tilretning, installation af diverse plugins osv. så kan jeg varmt anbefale at skrive til Kim Vinberg. Han har hjulpet mig med flere joomlaopgaver, men han har lavet meget mere med wordpress.  Du kan skrive til ham herinde eller via hans hjemmeside, herinde finder du ham her.

Han har blandt andet lavet http://tekanden.dk/ 

Vh Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet holder du til Tina?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)