Hejsa jeg har fornyelig startet min egen virksomhed. Og er meget glad for det :) Men men men det regnskabs opstart er vist lige en større bid end jeg havde forventet.. desværre. Men ja alt opstart kan være svært. har som ikke problemer med at lave regnskabet med faktura, indkøb og salg af mine ydelser osv.. men det er mere det at få startet det rigtigt op men indkøbte ting og private indskudte penge i firmaet inden opstart. Så er vist nået der til hvor jeg har brug for hjælp så det kan blive rigtigt og jeg kan komme videre uden fejl fra starten. Så hvis nogen kender nogen gerne på fyn da det er her jeg bor og har firma.. Der kan hjælpe lidt uden jeg kommer til at betale mange 1000 kr for det. Det har jeg ikke råd til her fra starten af. Håber nogen kan hjælpe mig med gode råd eller en der kan hjælpe til en fornuftig penge :) Hilsen Sandra Rasmussen |
Hej Sandra
Jeg hjælper dig gerne igang med at føre regnskabet. Det kan gøres på den måde at jeg starter det og så kan du selv føre regnskabet derefter, evt. kan jeg kigge det igennem ved lejlighed. Andre modeller er også mulige alt sammen afhængig af hvad du foretrækker.
Du kan læse om mit firma på www.ØkonomiEksperten.dk
Jeg startede mit firma i slutningen af 2012 og kan give dig rabat sådan at du får en meget rimelig pris, men jeg skal vide lidt mere om hvor omfattende opgaven er inden jeg kan give en seriøs pris.
Med venlig hilsen
ØkonomiEksperten.dk
v/Ulrik Rasmussen
Tlf.: 22 23 31 68