Hej Andreas,
1. Hvordan undgår jeg at folk kan kopiere fra mit site?
Kopiere? Er det dine billeder, tekster, eller hvad? Altså der findes det her plugin til Wordpress som gør, at man ikke kan højreklikke. Så undgår man at folk billeder. Her er et link til plugin'et: http://wordpress.org/extend/plugins/no-right-click-images-plugin/
2. Skal jeg have en virksomhed for at få adsense eller kan jeg godt gøre det som privatperson?
Nope, du kan sagtens på Adsense uden at være registreret virksomhed, har selv gjort det et par gange.
3. Hvilke muligheder er der ellers for at tjene penge på en blog hvis det ikke skal være adsense?
Så er der en mulighed som hedder affiliate marketing, som går ud på, at du sætter reklamere på din hjemmeside, og får penge pr. klik, eller per salg/registrering. Læs mere om det på google.
4. Jeg vil gerne registrere et .dk domæne og tage det i brug om en måneds tid, hvordan og hvor billigt kan det lade sig gøre?
Du køber bare et domæne hos enten meebox eller unoeuro - Et domæne med .dk koster omkring 45,- uden webhotel - Eller er prisen omkring 245-350
- Det kan du også læse meget mere om