Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til wordpress.com og adsense

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gang i et wordpress.com site, som jeg har et par spørgsmål til som jeg håber i kan besvare :)

1. Hvordan undgår jeg at folk kan kopiere fra mit site?

2. Skal jeg have en virksomhed for at få adsense eller kan jeg godt gøre det som privatperson?

3. Hvilke muligheder er der ellers for at tjene penge på en blog hvis det ikke skal være adsense?

4. Jeg vil gerne registrere et .dk domæne og tage det i brug om en måneds tid, hvordan og hvor billigt kan det lade sig gøre?

Tilmeldt 6. Sep 12
Skrevet kl. 18:29

?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 18:42

Hej Andreas, 

Andreas Jakobsen:
1. Hvordan undgår jeg at folk kan kopiere fra mit site?

Kopiere? Er det dine billeder, tekster, eller hvad? Altså der findes det her plugin til Wordpress som gør, at man ikke kan højreklikke. Så undgår man at folk billeder. Her er et link til plugin'et: http://wordpress.org/extend/plugins/no-right-click-images-plugin/ 

Andreas Jakobsen:
2. Skal jeg have en virksomhed for at få adsense eller kan jeg godt gøre det som privatperson?

Nope, du kan sagtens på Adsense uden at være registreret virksomhed, har selv gjort det et par gange. 

Andreas Jakobsen:
3. Hvilke muligheder er der ellers for at tjene penge på en blog hvis det ikke skal være adsense?

Så er der en mulighed som hedder affiliate marketing, som går ud på, at du sætter reklamere på din hjemmeside, og får penge pr. klik, eller per salg/registrering. Læs mere om det på google

Andreas Jakobsen:
4. Jeg vil gerne registrere et .dk domæne og tage det i brug om en måneds tid, hvordan og hvor billigt kan det lade sig gøre?

Du køber bare et domæne hos enten meebox eller unoeuro - Et domæne med .dk koster omkring 45,- uden webhotel - Eller er prisen omkring 245-350 

- Det kan du også læse meget mere om 

Tilmeldt 6. Sep 12
Skrevet kl. 18:44

Tak for svaret.

Så der er intet skattemæssigt forkert i at tjene penge ved adsense uden virksomhed?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 18:45

Andreas Jakobsen:
Så der er intet skattemæssigt forkert i at tjene penge ved adsense uden virksomhed?

Nope, men hvis du tjener over 50.000 kr over 12 måneder, skal du registreres som virksomhed. 

Tilmeldt 6. Sep 12
Skrevet kl. 18:47

Det bliver nok ikke relevant lige foreløbig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)