Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selv ikke Spamfighter hjælper - hjælp!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere haft Spamfighter, men syntes dengang at min Outlook blev langsommere og rebootede computeren osv. Desuden så virker Outlooks filtre efterhånden så godt, at jeg ikke følte jeg havde behov for det.

Efter 7 år, ja tiden går hurtigt - har jeg valgt at installere Spamfighter igen. Faktisk simpelthen af nød.

Bliver ved med at få spam-emails fra en google gruppe som jeg ikke er medlem af og har flere gange bedt Outlook om at blokere den, men ligelidt hjælper det. Spamfighter må hjælpe tænkte jeg, da den har så gode reviews osv. Men selv Spamfighter hjælper ikke...

Hvad f... gør jeg? Er der andre der har det samme problem eller er der en funktion i Spamfighter i kan anbefale?

Blokere emailen hver gang, men den bliver sgu ved med at komme.

Emailsne er i øvrigt: 

worldarabtradecenter@googlegroups.com; på vegne af; Hello Business [whatsupbusiness@gmail.com]

På forhånd mange tak.

I øvrigt så er dette ikke en kritik af Spamfighter, tværtom. Har bare været tilfreds med Outlooks filter indtil idag.

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JVK,

Det har jeg også prøvet!!!!

I øvrigt, så er det min arbejdsmail og ikke gmail.

Virker heller ikke :(

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke bare opsætte en regel i Outlook, som sletter mails fra denne adresse automatisk, eller i det mindste flytter dem til en folder som du tømmer indimellem.

Mvh Carsten

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jo prøvet. Mailsne kommer fra USA, så må vente et par timer før cirkuset går igang og se om det virker Smile

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig til, hvis du vil have hjælp til din løsning. Jeg kan filtrere alle dine mails på dit domæne, inden det rammer din postkasse - for et ganske lille beløb om måneden.

Jeg garanterer, at vi kan fjerne alle mails fra den afsender

Kim 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den innovative:
Efter 7 år, ja tiden går hurtigt - har jeg valgt at installere Spamfighter igen. Faktisk simpelthen af nød.

Du kan få lov til at prøve et pro spamfilter som jeg snart lancerer, hvis du syntes om det, så kan vi altid snakke om pris bagefter

og nåja, hvis der er andre der vil teste, uden beregning, så kan man smække mig en PB

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget underligt.

Vores support er super dygtige til at finde ud af hvor det går galt har du kontaktet dem?

Support Form

FAQ

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det må jeg da lige få gjort Stick out tongue

Nøj, hvor er de spam bare irriterende når de først har fanget ens email.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)