Først vil jeg medgive at jeg godt kan følge de andre brugeres undren (jeg har i hvert fald aldrig oplevet at søge på et domæne.dk og så der står "Ingen info" - det plejer at betyde at jeg hos GratisDNS har brugt en hundrede krone få minutter efter). Når det så er sagt er jeg enig i at det virker total fedtet at komme med vin på den måde, anparter, you name it. Ret ryggen, tag ned som den du er, fortæl du er iværksætter og at han har det du skal bruge for at du kommer godt i gang. Han er da med garanti ligeglad med 10 år gange 45 kroner (ok, det var liiidt dyrere engang, men basøre!) - så måske vil han overdrage det bare for din gode idé og detektivarbejdet? Skulle han sige han ikke vil overdrage det, ville det først være der jeg ville snakke om at købe det. Tro på det bedste i folk, man kommer virkelig langt med et smil osv. Ps. Jeg har en idé´om hvilken købmand det kunne være, som har domænet - og hvis det er ham, så har han MANGE bolde i luften bagved. Smid gerne en privat besked hvis det er og det er lidt uden for Næstved. |
Ideen med vin og evt. anparter var bare et oplæg, til en måde det kunne gribes an på, ikke der med sagt jeg vil gøre det.
Købmanden er ikke lige udenfor Næstved, men han er indenfor rækkevide
Har i dag fået lidt mere info om ejeren og ved jeg ikke vil opnår ret meget med vin.
Mit projekt klare sig nok uden det domæne hvis han siger nej, men det ville være en god ting, at have med i den stak domæner der skal købes.
Gemmen jeres post både i tråden men også gennem PM, og persolige venner og bekendte samt forretnings forbindelser, har ejg nu lagt mig fast på hvordan jeg griber dette projekt an.
Jeg ved i dag at det er bedst bare dukke op og sige pænt goddag og tale med ham omkring en overtagelse.