Hej alle. //Design 2 ligger bare på et test domæne Mvh Casper |
Jeg vil helt klart sige design 1 det virker mere åbent og muntert for mig og så er det dejligt enkelt:D
Med venlig hilsen VILDE V
Hej alle. //Design 2 ligger bare på et test domæne Mvh Casper |
Jeg vil helt klart sige design 1 det virker mere åbent og muntert for mig og så er det dejligt enkelt:D |
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Hej Casper. Jeg tror såmænd det er fint. For mig virker det overskueligt. Få lysnet siden lidt op, så er jeg fan. - God lørdag :) |
Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation
Regner nok med at få en lidt lysere farve på, men er lidt i tvivl |
Tror mere fordi du vant til det, og jeg går ikke efter en bestemt målgruppe.. |
Jeg synes helt klart at dit nuværende design er at foretrække. Det nye virker gammeldags og utidssvarende. Hvis du kan kombinere dit nuværende design, med de tilføjede funktioner på dit nye site, ville det være at foretrække. Jeg ville selv blive 'skræmt' væk af det mørke design, da jeg ville tænke, at det er en 'gammel' side, som ikke er blevet opdateret i 10 år. Beklager. |
Jeg syntes din nuværende side er langt mere overskuelig end den nye.. Den nye side virker for mig uprofessionel i forhold til den gamle :) Men hatten af, for at du prøver med noget nyt :) |