Aarhus Innovation har fået muligheden for at viderebringe budskabet om, at et nyt kontorfællesskab for iværksætter, er under opsejling i Aarhus. Det koster 1.500 kr. + momspr. måned, og så får man eget skrivebord, internet, receptionsservice, te-køkken med plads til 48 personer, alarmsystem, telefonpasning og meget mere.
Det er helt perfekt, hvis man er nystartet iværksætter og gerne vil arbejde i samme rum som andre iværksættere. Det giver mulighed for en masse sparring med mange spændende personer, indenfor mange forskellige brancheområder.
Det er i samarbejde med Jesper Høgfeldt Pedersen som ejer Gavefeen.dk og JH Marketing, at vi kan tilbyde dig en kontorplads. Du kan læse meget mere. Klik på banneret herunder. Der er 48 pladser som skal besættes... eller hvad man nu siger ;)
Desværre alt for langt væk, men kan godt være misundelig på der har muligheden :-)
Har selv haft kontor i et fællesskab for en del år siden og det var helt fantastisk, da vi jo kunne bruge hinandens ekspertise og dermed løse selv de sværeste opgaver.
Desværre alt for langt væk, men kan godt være misundelig på der har muligheden :-)
Har selv haft kontor i et fællesskab for en del år siden og det var helt fantastisk, da vi jo kunne bruge hinandens ekspertise og dermed løse selv de sværeste opgaver.
God vind med det :-)
Hej G.Christensen
Det er også utrolig lækkert.
Og som du selv siger, så er det lige netop pointen, at man skal kunne bruge hinandens ekspertiser på tværs af iværksætterne. En fantastisk mulighed for at udbrede sit netværk og sparring med andre iværksættere.
Og som du selv siger, så er det lige netop pointen, at man skal kunne bruge hinandens ekspertiser på tværs af iværksætterne. En fantastisk mulighed for at udbrede sit netværk og sparring med andre iværksættere.
Ja og samtidigt får man et billigt kontor med fede faciliteter Utroligt der ikke er mere gang i tråden, men dem fra Århus er nok ikke kommet hjem foran computeren endnu
Fedt initiativ. Prøv også at søge lokalt og uden for Amino. Min erfaring er at der er mange som ikke bruger Amino og der dermed findes mange som ikke ser din besked her. Prøv at hænge spisesedler op lokalt. Tror det vil give noget ekstra ;-)
Fedt initiativ. Prøv også at søge lokalt og uden for Amino. Min erfaring er at der er mange som ikke bruger Amino og der dermed findes mange som ikke ser din besked her. Prøv at hænge spisesedler op lokalt. Tror det vil give noget ekstra ;-)
Hey Ronni
Thanks for tippet. Kunne selvfølgelig være en idé ;)
Nu ved jeg ikke hvor hurtigt det skal gå. Men jeg blev faktisk lovet, i sidste uge så vidt jeg husker, at jeg ville få tilsendt materiale/beskrivelse. Det har jeg faktisk ikke fået endnu.
I mellemtiden har jeg faktisk fundet noget andet. Men réelt set kunne det være at jeres havde været mere interessant. Så en idé til jer vil måske være at lave en noget hurtigere opfølgning på de som rent faktisk er interesserede? Det var via jeres facebookside jeg viste interesse og fik at vide at jeg ville få besked.
Venlig hilsen - Lars Holm LH Media - SMS-baseret kommunikation
Nu ved jeg ikke hvor hurtigt det skal gå. Men jeg blev faktisk lovet, i sidste uge så vidt jeg husker, at jeg ville få tilsendt materiale/beskrivelse. Det har jeg faktisk ikke fået endnu.
I mellemtiden har jeg faktisk fundet noget andet. Men réelt set kunne det være at jeres havde været mere interessant. Så en idé til jer vil måske være at lave en noget hurtigere opfølgning på de som rent faktisk er interesserede? Det var via jeres facebookside jeg viste interesse og fik at vide at jeg ville få besked.
Hej Lars
Du har sku fuldkommen ret. Har lige tjekket op på det, og det er edder-spark'me en brøler fra min side. Det er fa'me dybt beklageligt.