Hej jeg kunne godt tænke mig at få min hjemmeside frem på net altså sådan at jeg få flere besøgende på siden Når jeg upload video på youtube så kommer det på min google+ side og twitter side. facebook side. Dog ved jeg ikke helt hvordan jeg skal få den mere, Vil helst unden går at bruge penge på at få den frem da jeg mener helt klart at man lærer bedste af gør det selv. Kun jeg måske forbedre den på network sider? og forums sådan at den bliver mere anerkendt ind for det sådan skal bruges til? Mit spørgsmål er bare: - Hvordan få jeg den bedre frem på nette så den bliver anerkendt / mere bruge bar sådan at folk søger efter den noget mere måske håber virkelig på du kan hjælp mig frem af :) så jeg måske kun blive mere anerkendt på nette og min hjemmeside bliv bedre på google :) det her min side; Jesperbok.dk |
Jeg har ikke lige svaret på hvordan du får flere besøgende. Men... Måske en hjælp til at flere vælger at kontakte dig, på baggrund af at have besøgt din hjemmeside.
At man ikke er god til at stave, er ikke noget man skal se negativt på. Det skal bestemt ikke forståes som en kritik af dig. Men jeg ville personligt vælge at få en til at rette hele sitet for stavefejl. For mange virker det ikke specielt proff. Hvis du kender en som er god til SEO, så få evt ham/hende til det. På den måde får du indholdet forbedret, samt kan komme bedre frem organisk på google.
Jeg håber dette var brugbart.