Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maketing før hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kunne godt tænke mig at få min hjemmeside frem på net altså sådan at jeg få flere besøgende på siden 

Når jeg upload video på youtube så kommer det på min google+ side og twitter side. facebook side.

Dog ved jeg ikke helt hvordan jeg skal få den mere, Vil helst unden går at bruge penge på at få den frem da jeg mener helt klart at man lærer bedste af gør det selv.

Kun jeg måske forbedre den på network sider? og forums sådan at den bliver mere anerkendt ind for det sådan skal bruges til?

Mit spørgsmål er bare:

- Hvordan få jeg den bedre frem på nette så den bliver anerkendt / mere bruge bar sådan at folk søger efter den noget mere måske

håber virkelig på du kan hjælp mig frem af :) så jeg måske kun blive mere anerkendt på nette og min hjemmeside bliv bedre på google :) 

det her min side; Jesperbok.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 14:42

Jeg har ikke lige svaret på hvordan du får flere besøgende. Men... Måske en hjælp til at flere vælger at kontakte dig, på baggrund af at have besøgt din hjemmeside.

At man ikke er god til at stave, er ikke noget man skal se negativt på. Det skal bestemt ikke forståes som en kritik af dig. Men jeg ville personligt vælge at få en til at rette hele sitet for stavefejl. For mange virker det ikke specielt proff. Hvis du kender en som er god til SEO, så få evt ham/hende til det. På den måde får du indholdet forbedret, samt kan komme bedre frem organisk på google.

Jeg håber dette var brugbart.

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:09

Så du synes at jeg skal få en til at kigge på min stavefejl så jeg forbedre SEO?, Jeg har dog der i mode fået en til at hjælpe mig med stavefejl på næsten hele siden håber du kan forklare mig lidt bedre hvor henne det er osv :) ?

Det var helt klart brugbart :) det er altid dejligt med noget form for feedback på siden /indhold :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 15:23

Jeg synes du måske skal få en som har forstand på SEO, til at skrive meget af indholdet om.

For sådan en som mig, giver mange af sætningerne ikke mening. Og hvis du ikke kan gøre mig klogere, uden at jeg skal kontakte dig, så surfer jeg nok videre efter en anden.

Følgende er taget ud fra din forside:
"Der vil blive forklare lidt omkring hvad der er godt og hvad der dårligt, og hvad forskellen er på de 2 måde man kan gør det på."

Her er der allerede 3 stavefejl. Jeg er typen som taler lige ud af posen. Jeg ville ikke kontakte et firma, som præsenterer sig selv sådan.

Mit råd er en som har god forstand på SEO, da de typisk også er gode til at udforme tingene, så de giver mening for intetanende folk :)

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:34

Ja okay, det er helt klart noget jeg vil kig på og tag op overvej :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)