Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til PrestaShop/Mailchimp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Jeg har fået koblet min Mailchimp konto til vores webshop, så alle der tilmelder sig vores nyhedsbrev, vil automatisk blive tilmeldt vores mailchimp konto.

Problemet er bare, at de firma som har lavet dette for mig, har ikke fået slået den funktion fra, som gør at kunderne skal bekræfte via mail, deres tilmelding af vores nyhedsbrev.

Den vil jeg meget gerne have slået fra, så jeg håber virkelig at der en som kan hjælpe mig med dette :)

Mvh. Danny

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:21

Tillader mig lige at bumpe denne, da jeg virkelig godt kunne bruge noget hjælp :)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:29

Hvis du har sat dit MailChimp modul korrekt op, så det overfører dine subscribers via. API - skulle de meget gerne ikke verificere deres tilmelding?

Markerer du dem manuelt og tilføjer dem til MailChimp via. modulet i backoffice?

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:51

Problemet er at det ikke er mig som har sat det op.

Lige nu køre det bare helt automatisk. Når de vinger af i ckeckudfasen at de ønsker nyhedsmail, bliver de tilføjet. Men dog først når de har accepteret denne mail bekræftelse. Og det er den som jeg gerne vil have slået fra.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)