Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den her browser bruger gymnasiestuderende

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

En gang imellem falder man over information som kan være meget sjov at dele. Jeg er for eksempel i den heldige situation at have en ret snævert afgrænset målgruppe. De som er interesserede i at købe mine tjenester er gymnasiestuderende.

Men de er også fremtiden. Og hvad de bruger i dag kan måske også give et fingerpeg om hvad de kommer at bruge i fremtiden.

Her er et udtræk fra min Analytics. Tidsperioden er hele 2012 og jeg har haft +15.000 besøgende på min side. Grafen er ikke manipuleret andet end at jeg har fjernet antallet besøgere.

Jeg synes det er ret interessant at Safari og Chrome har en så stor andel . Internet Explorer mister måske "tronen" hvis disse brugere bliver ved med at bruge den browser som de bruger idag. Det vil tiden vise.

/Bengt

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 23:26

Interessant statestik. Jeg har læst flere steder, at Google Chrome er den mest benyttede browser, men noget tyder på, at det billede vil ændre sig i fremtiden. Statestikken bekræftes i øvrigt af min egen side, ligeledes henvendt gymnasiestuderende, her for de første måneder af 2013:

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 14:27

Det kommer an på hvordan man tæller:

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 14:39

Skræmmende hvor mange danskere der stadig bruger IE