Hejsa Som subject lidt kalder på har jeg brug for evt ideer til hvilken virksomhed jeg skal lave og hvilken branche der kunne være interessant med de foudsætninger jeg nu en gang har. Jeg har tidligere haft en mindre webshop som solgte DYI elektronik som mest kørte som en lille erfaringsprojekt ved siden af mit normale job hvor jeg til dagligt arbejder i telebranchen, med rådgivning, udvikling og drift af mindre teleselskaber/løsninger. Jeg har igennem mit daglige job fået en del kontakter i især Polen, det er selvfølgelig mest inden for telebranchen men det er dog ikke kun inden for den branche det rækker - jeg tænker lidt at udnytte de muligheder som det netværk evt kan give mig til enten at starte en virksomhed op i dk hvor jeg kan importere produkter og videresælge, enten wholesale eller detail (webshop), eller starte noget op i Polen. Umiddelbart har jeg en opstartskapital på 100-250.000 men ønsker at starte stille op og udvikle forretningen Jeg har været igennem en lille process med lidt brainstorm men måske der kunne være nogle der havde gode bud på der evt kunne være af interessant muligheder/produkter derude? Jeg har selv været igennem diverse brændselsprodukter som brikketter, brænde, pellets, jagt rejser osv men syntes jeg mangler flere gode bud i min søgen så hvis der er gode forslag skyd dem endeligt af... Mvh |
hello
are you interested on fuel products from lithuania