Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google blokker mig - for mange søgninger!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Da jeg ikke kan "søge" mig ud af problemet, poster jeg den herinde på Amino. I godt og vel en måneds tid har jeg været nød til at bruge captcha et par gange i løbet af en dag, når jeg skulle lave en Google søgning.

Jeg har ignoreret det indtil jeg i dag ikke længere kan søge på Google grundet denne besked:

Jeg er igang med at køre antivirus for at tjekke om min computer er ramt. Jeg er næsten sikker på, at det har noget med min computer at gøre, da jeg havde den med hjemme ved mine forældre, og da den blev koblet på deres netværk, begyndte deres computere at få et lignende problem hvor captcha skulle indtastes.

Hvad gør jeg?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bruger Bing eller Yahoo :)

Spøg til side; vent og se om antivirusprogrammet ikke finder noget og kan fikse det. Det kan også anbefales at bruge flere forskellige antivirusprogrammer, dog kan det være en teknisk udfordring at have dem installeret samtidig.

Du kan også bruge Panda Activescan som er et online værktøj ...... jeg google lige et link til dig :)

http://www.pandasecurity.com/activescan/index/

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit virusprogram fandt en fil, og det virker nu. Har lige installeret Microsoft Essentials som ekstra backup. Men hvorfor er det en teknisk udfordring at have flere på en gang? De kører vel bare automatisk?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig gætte:

Du har et program, som du tjekker dine ranks i google med. Da dette ikke er naturlige søgninger har google blokkeret din ip.

Lad være med at tjekke ranks hver dag, og konfigurer programmet så det emulerer naturlige søgninger, ved at "skifte browser", holde pauser og benytte flere forskellige proxyservere.

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du oplever er normalt. Der sker når du trykker på (næste side) i resultaterne lidt for hurigt, lidt for mange gange i træk. Så tror de du er en computer. Har selv prøvet dette rigtig ofte når man sidder og leder efter en bestemt sides placering ;-)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Godt gæt, men nej. Jeg bruger ikke noget program Smile Men jeg lave dog sindssyg mange Google søgninger i løbet af en dag. Kan det have noget med det at gøre?

Tak for tippet. Så er der bare andre, som kan bruge det.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Herligt :)

Det tekniske ligger i, at de alle gerne vil overtage vigtige processer i windows, lige fra boot til mail opsætning. Så næsten uanset, hvordan man ønsker at gøre det, så vil der altid kun køre et antivirusprogram i baggrunden - de andre skal man starte op manuelt, hver gang der skal skannes.

Hvilket i og for sig der heller ikke er den store udfordring i, men er man lidt paranoid vil man sikkert gerne have to eller flere til automatisk at skanne, hver gang data skrives til harddisken eller mail indlæses.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skete det igen Sad

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre fra nu af. Havde håbet, at det var filen mit virusprogram fandt. Men nej.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har du prøvet andre browsere?

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver :-)

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)