Jeg ved det faktisk ikke - men det er formentlig derfor. Det her svar fik jeg, fra deres (hurtige og flinke) kundeservice:
"Vi beklager naturligvis dette og såfremt i måtte ønske det -vil vi naturligvis kontakte jer medio maj.
Vedr dine spørgsmål, så er svar herunder:
Vi vurderer alle vores kunder individuelt, men du har ret i at det ikke altid er muligt at indgå aftaler med kunder med så lille en omsætning. Hvis du benytter, ePay, Dibs, Payex eller Quickpay - vil Visa Dankort kunne tilknyttes aftalen."
Læs mere om vægtløftning, og find vægtløftningssko på NC Sport.
Jeg læste mig frem til at nogen skulle have en konto med 50.000 kr. stående.
Sikkerhedsstillelse er ikke et fast krav ved nogen af dem. Det er noget de kan kræve, hvis de vurdere at der er en risiko, f.eks. hvis det er ny startet selskab, der ikke har nogen likviditet, men sælger dyrere/risiko-betonet produkter. Det er primært Teller (Nets) der kan finde på at kræve dette.
Vi har netop signet en indløsningsaftale med SwedBank... 1500kr i etableringsgebyr og 1.45% på visa, MasterCard, Visa electron og maestro card... Nets ville have 25000kr i sikkerhed, så dem afviste vi :-) der har været god service fra Swedbank, så dem anbefaler vi gerne :-)
Jeg kan tilføje at euroline d. 20/6-13 har informeret mig om at de ikke længere tager imod nye danske kunder medmindre de har en relation til SEB Bank, beskeden lød:
Euroline har besluttet at fokusere på SEB bankens mange kunder for at styrke vores position som en førende Nordisk Indløser.
Det betyder, at for det danske marked kan vi udelukkende indgå e-handels aftaler med kunder, som har en relation til SEB Banken.