Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har ved noget om Prismatch i Føtex?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
accountman:

ja det er uheldigt at det blev slettet uden min protest blev det - men du kom med en totalt udokumenteret påstand om at xxxxxs prisxxxx var rent fup (vel støtte til et af de største fup)

John 

nu er det dig som kommer med udokumenteret udsagn.

Dette indlæg har jeg jeg aldrig skrevet!!!

Jeg kan føle at dette er et problem for mig nu og jeg vil bede dig om at dokumentere dette eventuelt med Aminos hjælp og efterfølge komme med en dementi.

Stig

Du skal bare tage den helt med ro og glemme det og komme videre, det er ikke så slemt som det lyder.

Lad hver at brug mere tid på dette og kom videre med at hygge dig herinde :)

Go aften!!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:27

Cookie:
ja det er uheldigt at det blev slettet uden min protest blev det

Du har mulighed for at redigere dit indlæg i op til et par timer efter du har skrevet det ved at bruge "Mere" knappen ved siden af svarknappen på indlægget. Er du for sent ude, kan du med samme knap anmelde dit eget indlæg, og få det fjernet af en moderator.

( Og nu bruger jeg selv samme knap :o) )

I øvrigt har tråden taget en drejning derhen, hvor jeg føler at der er nogen der ikke har meget andet at lave fredag aften, end at se om der kan startes en konfrontation, for så går der da lidt tid med det.

Jeg synes tråden er kørt helt af sporet, og kan kun anbefale at den lægges død her. Der kommer vist ikke meget mere end fnidder ud af det. Men det er bare min mening :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47219
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:28

accountman:
Jeg kan føle at dette er et problem for mig nu og jeg vil bede dig om at dokumentere dette eventuelt med Aminos hjælp og efterfølge komme med en dementi.

Aldrig i livet - jeg kan helt klart huske hvad du skrev - kom dog bare med det igen uden firmanavn. Du skrev uden ordret  - JA til det var rent fup og forklarede så at de jo heller ikke refererede til netto.

Jeg bruger ikke mere tid på det her - du anklagede et stort firma helt uden en forklaring -  og har sikker en grund som så mange andre til at ville det- og den må du selv forklare for - eller beklage med mindre du nu her - gerne direkte til mig kan skrive bevisførelse for at deres prismacxxx er rent snyd

slut nu det pjat og tænk over hvad du anklager andre for - med mindre du har en vinding ved anklagen -

En god årsag til at en økonomirådgiver anklager et stort (eller lille) selskab for rent snyd i deres største kampagne - er et minimums krav - ellers er det under lavmåls fredags underholding - og tro mig, jeg morer mig ikke, for jeg ved mange herinde læser mig som den sure.

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30

Olina:
Lad dog debatten rulle, vi har ikke brug for en dommer eller en lille aminopolitimand som blander sig i alt hvad der for foregår.

Det kan være lidt svært at lade debatten rulle, når ens indlæg bliver slettet og man så bliver hængt ud for at skrevet noget andet.

Jeg forstår godt at Amino passer på med at komme i klemme , men dette holder jo ikke!

Hvis dette tilfældet, så kunne jeg overveje at skrive indlæg på en russisk debat i stedet.

Stig Angry

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34

Cookie:

Aldrig i livet - jeg kan helt klart huske hvad du skrev - kom dog bare med det igen uden firmanavn. Du skrev uden ordret  - JA til det var rent fup og forklarede så at de jo heller ikke refererede til netto.

Jeg bruger ikke mere tid på det her - du anklagede et stort firma helt uden en forklaring -  og har sikker en grund som så mange andre til at ville det- og den må du selv forklare for - eller beklage med mindre du nu her - gerne direkte til mig kan skrive bevisførelse for at deres prismacxxx er rent snyd

slut nu det pjat og tænk over hvad du anklager andre for - med mindre du har en vinding ved anklagen -

En god årsag til at en økonomirådgiver anklager et stort (eller lille) selskab for rent snyd i deres største kampagne - er et minimums krav - ellers er det under lavmåls fredags underholding - og tro mig, jeg morer mig ikke, for jeg ved mange herinde læser mig som den sure.

Jeg vil mene, at du har bevisbyrden her.

Hvad du mener at huske holder ikke i en injuriesag.

Du hænger ikke kun mig ud men også min virksomhed - husk det. Disse indlæg kan uden sammenhæng læses i alt evighed.

Stig

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:34

Accountman STIG - du GAV 100% støtte til at det var rent svindel med xxx kampagne - og begrundede det kort med at de ikke havde deres søsterselskab med i sammenligningen. Du snakker uden om - jeg VED hvad du skrev, og det ved du også - leave it .- Vi har vel tabt respekt for hinanden og det er vel surt, men så er det ikke værre - jeg holder fast - kald ikke et firma for noget der ligner svindler i et offentligt forum hvor det er forbudt og har du lyst til det - så ha bryst nok til at gøre det direkte til dem selv med kopi til dagspressen - De checker at du ikke har personlige interesser i det - hvad du sikkert ikke har? - men det nu ret normalt når nogen kaster sig ud i den slags

Det er surt nok netop min respekt (og sikkert de flestes herinde) for dig - der gør mig sur over at du går med i et udsagn om rent svindel uden dokumentation - var det en ukendt uden betydning havde jeg givet fandeSmilen

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

igang:

I øvrigt har tråden taget en drejning derhen, hvor jeg føler at der er nogen der ikke har meget andet at lave fredag aften, end at se om der kan startes en konfrontation, for så går der da lidt tid med det.

Jeg synes tråden er kørt helt af sporet, og kan kun anbefale at den lægges død her. Der kommer vist ikke meget mere end fnidder ud af det. Men det er bare min mening :o)

Igang,

det kan du jo godt mene, men nu er det jo ikke dit navn og virksomhed som bliver hængt ud her.
Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at holde lidt weekend, men dette forhindre dette.

Stig 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:38

accountman:
Du hænger ikke kun mig ud men også min virksomhed - husk det. Disse indlæg kan uden sammenhæng læses i alt evighed.
Ja helt som din udokumenterede støtte til at xxxx var rent snyd

mon ikke jeg taber mest "prestige" vil at gide slås for et selskab jeg INTET har med at gøre - men ud fra en princip - Lad være at kritisere eller udhænge virksomheder i offentligheden i det mindste uden god dokumentation - og uden det forum der sker i, accepterer det

TAG kampen mod de modstandere i vil UPFRONT så de ved I er der i kritikken og begrund den, så har det respekt. Kedelig lang tråd og ked af, at jeg har medvirket til at gøre den så lang, men ikke ked af min indstilling

vh 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44

Olina:
Du skal bare tage den helt med ro og glemme det og komme videre, det er ikke så slemt som det lyder.

Er det mig eller John som skal tage den med ro?

Jeg ved du mener det godt, men jeg syntes at dette er et problem. Min integritet bliver jo udsat her.

Stig

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:48

accountman:
det kan du jo godt mene, men nu er det jo ikke dit navn og virksomhed som bliver hængt ud her.
Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at holde lidt weekend, men dette forhindre dette.

Anmeld det eller de indlæg du mener hænger dig ud, lad en moderator slette eller redigere i dem. mens du holder weekend. Så løser det problem sig. Som jeg ser det vinder du ikke meget ved at køre tråden længere ud og dermed sikre at den konstant ligge blandt de første.

Men I må gøre som I vil. Tråden er helt afsporet i forhold til hvad den handlede om, så jeg stempler også ud her, og går i gang med at rode lidt med min shop i stedet.

Men god weekend, når du når dertil :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)