Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har ved noget om Prismatch i Føtex?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du kalder dokumentation håber jeg du er mere omhyggelig i dit daglige arbejde - Det du var ude i var udokumenteret påstand om snyd med en større virksomheds koncept - i et åbent forum -

Jeg har på intet tidspunkt påstået, at der her var tale om snyd. Jeg forsøgte bare at henlede til betingelserne for konceptet. I den forbindelse er det jo interessant, at en at de markedsledende ikke indgår i sammenligningsgrundlaget. Simon har dog efterfølgende bragt dokumentationen for dette koncept.

Jeg mener stadigvæk, at jeg ikke har bragt nogen usandheder eller forsøgt at hænge nogen ud her.

Jeg mener at jeg er meget omhyggeligt med mit arbejde. Igen mener jeg at vi i dette forum konsekvent kommer med udokumenteret påstande og vi tager alle fejl ind i mellem. Eller hvad?

Stig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42

Olina:
Vi mâ jo kunne skrive om noget er genialt eller helt henne i hegnet!
ja da - men vi må ikke udokumenteret kalde hverken en lille iværksætter herinde eller et stort selskabs metoder for rent snyd. Dels kan de ikke forventes at forsvare sig her (måske ikke engang læse det) dels skal man holde sig fra rene injurier - som selskabet - om de gad eller fandt det klogt - klart kunne straffes hvis de kommer fra en økonomimand som Accountman - hvis ikke de dokumenteres

Kald et stort opreklameret koncept for rent snyd er alvorligt - Jeg ved EB ind i mellem vover sig derud - men der skal vi ikke være med på Amino.,

At tale om konceptet er fint - at diskutere det konkret er fint og kritisere det både fint og konstruktivt, men er det helt i hegnet bør man vel som seriøs kunne lægge bare lige en årsag eller to på Big Smile

Blot at konstatere - helt udokumenteret (i dette fald var eneste senere dokumentation, at de undlod at sammenligne priser med sig selv (netto) -

At skrive noget en virksomhed gør er rent snyd er dels injurie - dels langt under det lavpunkt jeg mener man skal bevæge sig på i et offentligt forum (ud over at være mod forums regler)¨

Diskussion om konceptet er helt fint med argumenter for og imod - for få varer med måske - for langt mellem checks måske - tekniske problemer - men ikke bare beskrive det som et rent stort snydenummer som personens insider viden.

Jeg ved ikke hvad det er med det prismatch, kun at tabloid pressen faktisk har godkendt metoden, som er ny og alternativ

Personligt siger den vel ikke mig det store, men det er irrelevant - jeg kommer ikke med injurier og kan heller ikke dermed blive mistænkt for at ha fordel ved bare at kaste noget udBig Smile

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50

Cookie:
dels skal man holde sig fra rene injurier - som selskabet - om de gad eller fandt det klogt - klart kunne straffes hvis de kommer fra en økonomimand som Accountman - hvis ikke de dokumenteres

John 

nu ved jeg ikke hvad du ved om injurielovgivningen, men jeg begynder at føle at jeg bliver hængt ud her. 
Det er endda for et indlæg som ikke længere er offentlig tilgængeligt. Hvis mit indlæg var tilgængeligt, så ville verden jo kunne se, at påstanden ikke var injurierende og hurtigt kunne påvises, som eksempeltvis i Simons indlæg.

Stig 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55

Faktisk kunne jeg da se frem til en af de som beskriver xxxxx prissammenligning som det rene snyd/danmarks historiens største snydenummer  -  ville komme med en fuld dokumentation - og gøre det i form at en kopi af et brev de skrev til virksomheden, hvor de gjorde opmærksom på at de ville offentligøre det hvis ikke de fik tilfredstillende svar. Så kunne selskabet tage stilling til injurie anklage eller trække på skulderen. Fægte med åben pande

Hvis det var kopi af officielt brev til selskabet med kopi af svaret -  ville Amino næppe behøve slette det - og så måtte de der anklagede for svindel jo selv stå til ansvar for påstanden og deres undersøgelsesmetode, og vi andre var fri for at tænke, at de nok enten havde noget personligt i klemme med en dårlig oplevelse, eller arbejdede for konkurrenten og var ude i 3. kolonne arbejde Big Smile

Det TROR jeg vel ikke de skrivende her var - men det vil da let kunne være tilfældet i kampen mellem selskaber - Tillod Amino det, var jeg ikke en del af det

vh

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:59
Ja det er tæt på man skal have en advokat med når man er på amino efterhånden så ikke man får skrevet noget ulovligt.

Nu er det jo ikke noget andet end en reklame er der virkelig så meget at sige og dokumentere, et par dovne reklame folk som ikke selv kunne komme på noget :)

Det er ikke engang noget de selv har opfundet, nu skal jeg passe på hvad jeg siger men syntes man har set/hørt det før.

Er enig i man ikke skal kalde det for snyd, men så må vi også hoppe op og falde ned.

Værre er det ikke, er sikker på folk roligt kan utrykke deres tanker uden dokumentation og advokat.

Cookie dette er ikke en retsal eller en domstol, eller et forum for lign vi er på amino, der skal være plads til alt debat om alt uden de store analysere og plads til alle.

Du behøves ikke konsekvent at skrive på alle indlæg, pā amino er der den gode uskreven regel, kan man ikke lide indlægget så lad hver at skriv, det er nemmere end det andet, mange debatter ender efterhånden i alt andet end det tråden starter med, det skal være spontant og folk skal føle sig frie, det andet er støj der dråber debatten.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06

Olina:
Er enig i man ikke skal kalde det for snyd, men så må vi også hoppe op og falde ned
Uenig - vi skal protester som iværksættere hvis de kalder virksomheder eller deres metoder for rent snyd - uden de ved det og kan forsvare sig

Olina:
Du behøves ikke konsekvent at skrive på alle indlæg, pā amino er der den gode uskreven rege

Du kan blive plus medlem og slippe for at læse mig skrive det - men jeg vil til en hver tid protestere mod at en virksomhed helt udokumenteret får hængt deres metoder ud som rent snyd - så drop drømmen Olina og læg mig til dem du vil slippe for at læse - det gør vi jo let (jeg ville ikke gide protestere mod en ung der skrev noget tosseri, men når en af de mere respekterede herinde gør det -  vil jeg)

Det er en af de vigtigere regler herinde i mine øjne (og en af de få heldigvis)

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06

Jeg kunne nu godt stadigvæk tænke mig at vide om der er nogen som mener, at jeg i dette indlæg har beskyldt nogen som helst for at snyde.

Jeg ved godt at det er svært at dokumentere, i det mit indlæg er blevet slettet.

Stig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14

accountman:
nu ved jeg ikke hvad du ved om injurielovgivningen, men jeg begynder at føle at jeg bliver hængt ud her. 
Det er endda for et indlæg som ikke længere er offentlig tilgængeligt. Hvis mit indlæg var tilgængeligt, så ville verden jo kunne se, at påstanden ikke var injurierende og hurtigt kunne påvises, som eksempeltvis i Simons indlæg.

ja det er uheldigt at det blev slettet uden min protest blev det - men du kom med en totalt udokumenteret påstand om at xxxxxs prisxxxx var rent fup (vel støtte til et af de største fup)

Du burde holde dig alt for god til det og dit eneste argument om at de ikke sammenlignede sig med deres søsterselskab var rent i skoven - det ville da har bragt alle op på mærkerne. Det var TOTALT udokumenteret -. måske du har et udestående med dem - måske du tjener penge på konkurrenten - måske du bare var ærligt sur på dem, men hvordan skal vi vide det på et forum??

Det er meget sjældent en normal seriøs person som du, fastslår en større virksomheds koncept som rent snyd for at være ærlig. Skriv til dem at det er din mening og at du vil offentligøre det, og lad os høre hvad de har for forsvar - eller  - rent ud - kald ALDRIG noget for rent snyd i et forum der læses af tusinder, uden at komme med bare et gran af årsag eller bevis. Det er rent snavs.

Tro ikke, at bare de hedder APM eller SAS eller noget stort, så kan du bare kaste galde over dem uden påviselig grund. 

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Cookie:
ja det er uheldigt at det blev slettet uden min protest blev det - men du kom med en totalt udokumenteret påstand om at xxxxxs prisxxxx var rent fup (vel støtte til et af de største fup)

John 

nu er det dig som kommer med udokumenteret udsagn.

Dette indlæg har jeg jeg aldrig skrevet!!!

Jeg kan føle at dette er et problem for mig nu og jeg vil bede dig om at dokumentere dette eventuelt med Aminos hjælp og efterfølge komme med en dementi.

Stig

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:21
Står der ikke plus ved min profil?

Syntes bare du tager det lidt for seriøst nogen gange.

Forstår godt at du er den gamle skole,og respekt for det og alle de guldkorn du er kommet med, er imponeret over du dag ud og dag ind svarer på de samme spørgsmål men alligevel.

Lad dog debatten rulle, vi har ikke brug for en dommer eller en lille aminopolitimand som blander sig i alt hvad der for foregår.

Det er der folk til.

Godt du finder glæde i at bruge så mange timer herinde, men du må også tænke over at mange herinde er helt grønne og kender ikke til noget om regler og andet.

Det er jo ingen som læser det med småt de skynder sig at oprette en profil og kaster sig ind i debatten.

Det er ikke for at være uhøflig men hopper i seng nu, sá svarer ikke, vi tager den lige imorgen, har en lang dag foran mig, god nat til alle!!
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)