Jeg har på intet tidspunkt påstået, at der her var tale om snyd. Jeg forsøgte bare at henlede til betingelserne for konceptet. I den forbindelse er det jo interessant, at en at de markedsledende ikke indgår i sammenligningsgrundlaget. Simon har dog efterfølgende bragt dokumentationen for dette koncept. Jeg mener stadigvæk, at jeg ikke har bragt nogen usandheder eller forsøgt at hænge nogen ud her. Jeg mener at jeg er meget omhyggeligt med mit arbejde. Igen mener jeg at vi i dette forum konsekvent kommer med udokumenteret påstande og vi tager alle fejl ind i mellem. Eller hvad? Stig |
ja da - men vi må ikke udokumenteret kalde hverken en lille iværksætter herinde eller et stort selskabs metoder for rent snyd. Dels kan de ikke forventes at forsvare sig her (måske ikke engang læse det) dels skal man holde sig fra rene injurier - som selskabet - om de gad eller fandt det klogt - klart kunne straffes hvis de kommer fra en økonomimand som Accountman - hvis ikke de dokumenteresOlina:Vi mâ jo kunne skrive om noget er genialt eller helt henne i hegnet!
Kald et stort opreklameret koncept for rent snyd er alvorligt - Jeg ved EB ind i mellem vover sig derud - men der skal vi ikke være med på Amino.,
At tale om konceptet er fint - at diskutere det konkret er fint og kritisere det både fint og konstruktivt, men er det helt i hegnet bør man vel som seriøs kunne lægge bare lige en årsag eller to på
Blot at konstatere - helt udokumenteret (i dette fald var eneste senere dokumentation, at de undlod at sammenligne priser med sig selv (netto) -
At skrive noget en virksomhed gør er rent snyd er dels injurie - dels langt under det lavpunkt jeg mener man skal bevæge sig på i et offentligt forum (ud over at være mod forums regler)¨
Diskussion om konceptet er helt fint med argumenter for og imod - for få varer med måske - for langt mellem checks måske - tekniske problemer - men ikke bare beskrive det som et rent stort snydenummer som personens insider viden.
Jeg ved ikke hvad det er med det prismatch, kun at tabloid pressen faktisk har godkendt metoden, som er ny og alternativ
Personligt siger den vel ikke mig det store, men det er irrelevant - jeg kommer ikke med injurier og kan heller ikke dermed blive mistænkt for at ha fordel ved bare at kaste noget ud
vh