Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøber Søges - Evt som partner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hemmet
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden nytår starter jeg en virksomhed op og i den forbindelse må jeg nu erkende at der bare er nogle opgaver jeg ikke kan få tid til.

Derfor vil jeg nu se om jeg kan finde 2 personer (1 indkøber og 1 sælger), der kunne tænke sig at hjælpe med at få virksomheden op at stå. Det kan enten være som fritidsjob, der giver løn med tilbage virkende kraft (forudsat at virksomheden lykkedes), men jeg vil nu helst havde en partner, der brænder lige så meget for sin egen virksomhed som mig.

Jeg selv er uddannet plastmager og ved en del om driften af en produktion, plastens egenskaber og maskinerne der skal anvendes til formålet. Derfor er det også oplagt at virksomheden skal beskæftige som med plast og i det her tilfælde genanvendelse af plast.

Virksomheden skal indkøbe plast i rimelig store mængder, bearbejde det og sælge det videre. Maskinen kan bearbejde 25.000 tons plast om året. Så for den kommende indkøber skal der købes en del ind, fra hele verden.

Jeg har allerede kontakt til nogle leverandører, men aftalerne er ikke lukket endnu og leverandørerne er ikke verificeret. Der vil desuden ligge et stort arbejde i at opsøge leverandører tættere på og endnu vanskeligere, så få del i de kvoter de har – om ikke nu, så på længere sigt.

Produktionen kommer til at ligge i Vestjylland, men hvor indkøberen sidder henne er egentlig underordnet, da den meste kommunikation, kan foregå over nettet.

Det er et absolut krav, at du har erfaring med indkøb og forhandle aftaler på plads. Der vil være en del spedition, så det er også en selvfølge med noget viden her omkring.

Jeg håber at den rigtige får læst dette indlæg og vender tilbage til mig hurtigst muligt, så vi kan komme i gang med at være konstruktive.

Med venlig hilsen

Christian - Recup

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:21

hej christian har du et tlf nr man kan træffe dig på ?? 

Fra Hemmet
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 12:57

Hej NumberOne,

Jeg har luret lidt i din historik og uden at være for overfladisk, tør jeg godt afsløre at med det uføre du har været i, er det ikke dig jeg ønsker at sammenarbejde med.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:39

Har Christian er en rigtig god sælger har haft med mange produkter og gøre ??

Står du stadigvæk og mangler En partner / sælger?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:12

NumberOne:

Har Christian er en rigtig god sælger har haft med mange produkter og gøre ??

Står du stadigvæk og mangler En partner / sælger?

Måske du er langsom i den opfattelse af ting, men trådstarter skriver at han ikke vil have dig som samarbejdspartner. Og jeg kan godt forstå ham med alle de tråde du har startet og deltaget i, så fusker du mere end noget andet!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder spændende :-)  Jeg har sendt min information til dig.

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:25

Held og lykke med projektet.  Hvilke produkter vil du kunne producere i plastik ?  Jeg har en kontakt, som har noget engro virksomhed og vil kunne bruge nogle forskellige produkter. 

mvh

Fra Hemmet
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 13:02

Jeg har fået en del PB og jeg lover jer at vende tilbage i næste uge, da jeg for tiden har meget travlt med at hjælpe til i ferieperioden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)