Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM til B2C

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe været på udkig efter et godt CRM til mine private kunder.

Da jeg føler at de fleste online CRM-systemer henvender sig til B2B, så kunne jeg godt tænkte mig jeres anbefalinger til et CRM med fokus til B2C.. :-)

Måske endda et gratis et, hvor man kan tilkøbe de funktioner, man ønsker. :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:39

Jeg overvejer p.t. Salesforce.com i en af de mindste og billigste versioner. Men det kunne være interessant at se hvad andre bruger og foretrækker.

Mvh Carsten

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:30
Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 03:35

vTiger kunne måske være interessant - kender det dog ikke så godt, men måske andre har nogle cons & pros på det?

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 08:38

Hej Martin

Jeg tror ikke du skal have så meget fokus på om CRM systemer er udviklet B2B eller B2C. Der er vigtigt at du er skarp på hvordan dit salgsforløb er og hvordan du vil angribe dine kunde emner. Et eventuelt salgssystem skal selvfølgelig kunne understøtte denne proces.

Når du snakker B2C, vil der være et stører fokus på opfølgende salg, da der er nogle begrænsninger i lovgivningen omkring dørsalg, som laver begrænsninger for kold canvas.

Har du nogle specifikke funktioner hvor du ser stor forskeld mellem B2B og B2C.

Typisk vil man mene at salg til B2C er salg til EN person, men i mange tilfælde er der måske en ægtefælde som også er beslutningstager i købet, og derved skal du kunne kommunikerer til flere personer i samme salg.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

Hej Martin,

det er vel vigtig hvad systemet skal kunne.

Skal det bare være et 'adressekartotek', hvor fra du kan fakturere.

Skal det kunne indeholde journaler, kalender, mødeindkaldelser mm.

Stig

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 19:06

Martin Hedegaard:

Jeg har længe været på udkig efter et godt CRM til mine private kunder.

Da jeg føler at de fleste online CRM-systemer henvender sig til B2B, så kunne jeg godt tænkte mig jeres anbefalinger til et CRM med fokus til B2C.. :-)

Måske endda et gratis et, hvor man kan tilkøbe de funktioner, man ønsker. :-)

Selvom det er et stykke tid siden så som en af CRM sælgerne siger vigtigt hvad systemet skal kunne.

Det du typisk har brug for i B2C er det man på godt dansk kalder en Contact Manager - et system hvor et kartotek kort holder styr på din interaktion med en person.

Verdens største på det område - og en applikation hvor du kan købe et utroligt antal integrerede løsninger til er ACT, og det koster kun ca 2000kr. 

Det giver utrolig værdi for pengene og du kan få færdigintegrerede løsninger fra email, regnskabsprogramsintegration,.....

Hvis jeg solgte til enkeltpersoner vill jeg ubetinget bruge ACT. Jweg brugte det for mange år siden og det var super effektivt til håndtering af din daglige simple kundeinteraktion, indkommende og udgåene telefonopkald.

MVH Jens 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)