Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til netshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har behov for hjælp fra en seriøs, professionel samarbejdspartner, som kan hjælpe os med tilblivelsen af vores webshop. Når den er en realitet, ønsker vi bistand med det tekniske vedligehold af siden, i trit med udviklingen.

I forhold til shoppen så får vi brug for en del kategorier, over som under ordnet. Vi vil selv kunne varte tilføjelse og sletning af varer. Vi skal bruge vare numre, da ean koder desværre ikke selv kan løse denne opgave. De er ganske vist unikke, men desværre er alle ikke helt nået der til at de bruger dem endnu, i deres etikettering. Indtil videre er vi nået op på omkring 800 varenumre, så det skal nok forudses at nå op omkring et blivende antal numre, på omkring 3000.

Lagerstyring er ikke noget vi får behov for i første omgang, men det skal i forhold til vores udviklingsplan, på et senere tidspunkt kunne implementeres i shoppen.

I forhold til varerne vi sælger har vi fået eksklusiv aftale på netsalg i EU, så vi forestiller os at shoppen i forhold til sprog, skal kunne dansk - tysk - polsk - engelsk - spansk - russisk og fransk, så kan vi læses og forstås over det meste af verden.

I forhold til regnskab så skal det implementeres fra start således at vores revisor kan udlæse dette hver måned, da vi lokalt har aftale med revisor. 

En specifik ting som skal med i shoppen, er den, at skal der leveres til øer som eksempelvis Bornholm(der eksisterer en post nummer liste som der refereres til), så skal systemet kunne tillægge yderligere transport omkostninger automatisk.

I forhold til budget for opstart af hjemmeside, så er vi opmærksomme på at der udbydes sider her på Amino med angivelse af forlangende for opgaven, men vi har ikke lagt os fast på noget beløb. Lad det komme an på en snak vi kan tage sammen, så vi har ens udgangspunkt i forhold til design/facilliteter og funktionalitet på siden.

Venligst

Jimmi Schultz

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:45

Hej Jimmy,

Du er altid velkommen til at kigge på md-solutions.dk og se hvad vi kan tilbyde dig/jer.

Vi har glade referencer og de ting du skriver som krav er ikke et problem at få op at køre.

/ Michal Johansen

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 23:26

Hej Jimmi,

Det lyder som et interessant projekt I har gang i, og det virker samtidig som om at I i hvert fald nu har ambitionerne om at komme så vidt rundt i verden.

Jeg er sikker på en løsning med WooCommerce med CMS'et Wordpress ville være en spændende platform for jeres shop.

Du vil nemt kunne sortere de forskellige produkter i kategorier - tilføje et stort søgefelt, eller måske nogle sliders med fremhævede produkter på forsiden. Wordpress har et dejlig nemt kontrolpanel, hvorfra man kan ændre og opsætte webshoppen.

Med nem SEO-løsning, og utallige andre plugins til WooCommerce, som kan gøre brugeroplevelsen mere optimal og imødekommende for kunden. Lager-, forsendelses- og landestyring ligger også i instillingerne, hvilket jo meget godt beskriver nogle af dine ønsker.

Se et eksempel på en hjemmeside jeg har sat op for en virksomhed i WooCommerce - www.empiresko.dk

De ville gerne have en webshop, men skulle stadig ligge ret tæt op af den gamle sides design, sådan de besøgende ville kunne føle sig hjemme. Dette er blot en måde siden kan sættes op på, og afhængigt af om den skal designes helt fra bunden som du selv er inde på, eller om man kan gå med et lækkert, Premium Theme så afspejles det selvfølgelig også i en endelig aftale.

Om ikke andet, så held og lykke med projektet.

Mvh Kasper Kammersgaard

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:40

Helt ærligt en WooCommerce-løsning til et så ambitiøst projekt. Der skal vidst noget mere seriøst til, hvis vi endelig skal snakke systemer, så ville jeg nok læne mig op af en Magento-løsning og specialudviklet et design.

Væsentlig mere fleksibelt og skalérbart.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kasper hvordan kan du dog anbefale en seriøs butik at lave en shop bygget over en blog ? Jeg kan forstå det hvis man skal have få produkter og ikke stiller de store krav men vi snakker 800 varenumre fra starten :) jeg er på ingen måde 100 % inde i woocommerce udvidelsen til wordpress så ret mig endeligt hvis jeg tar fejl, men efter alt hvad jeg har hørt og læst så støder man hurtigt på fejl og mangler hvis man har krav til sin netbutik og har flere end 10 produkter. I min verden er det lidt som at anbefale en familie på 9 personer at købe en Fiat 500 ?!? Den kører udemærket, bevares .. Der er bare andre biler der er mere optimale til 9 personer :)

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 00:41

Det er heldigvis smag og behag, drenge. Jeg kender også flere der kører med en WooCommerce løsning uden problemer. Enig - Magento vil også kunne klare jobbet, ligesom jigoshop, Shopify, danhost webshop, CloudSprout - ja listen er lang.

Så inden vi begynder at angribe hinandens religion, smartphonevalg eller måske software- og brugerfladepræference, så:

I skal være mere end velkomne til at komme med jeres anbefalinger, ligesom jeg må komme med mine - og sælge jeres produkt frem for et andet. Jimmi var selv inde over at have en nem adgang så de selv kunne rette og tilføje, og dét opfylder WooCommerce hvis man i forvejen kender til Wordpress, hvad ret mange mennesker gør.

Michal Johansen: Der kan faktisk sagtens være 9 mennesker i en Fiat 500. " target="_blank">Det er faktisk hele 10 som er testet og dokumenteret.

Spøg til side, jeg har endnu ikke haft problemer med WooCommerce - kun udfordringer. Javist, man kan godt kode en løsning helt fra bunden, eller anvende en Magento-løsning. Men igen, smag og behag.

" target="_blank">

" target="_blank">

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:51

Kasper Kammersgaard:
Det er heldigvis smag og behag, drenge.

Jeg synes faktisk ikke at det handler om smag og behag. Det handler om at vælge den løsning der passer bedst til opgaven Wink

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:41
Hej Jimmi Vi er et større Magento hus, som helt sikkert vil kunne hjælpe dig med din kommende webshop og de krav du beskriver. Vi giver meget gerne en kop kaffe, hvor vi kan få en uforpligtende snak omkring dine krav og ønsker.  Endvidere kan jeg vise dig en reference/case, som indeholder en række af de elementer du forespørger. Rigtig god dag. Mvh. Jacob
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:47

Hej alle i venlige sjæle der har gjort jer den ulejlighed at skrive til mig, både her som i PB, efter mit første indlæg.

Jeg undskylder den meget lange svartid

Vi har valgt at få shoppen lavet i magento, og det er efter hvad vi har fået fortalt, et rimeligt stort projekt. Vi har entreret med getwebbed om opgaven, og håber at vi herigennem kommer i mål med opgaven.

Tak for hjælpen

Jimmi

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)