- Er informationen klar og tydelig? - Forstår du ydelserne? - Føler du at du mangler information? - Hvad skulle der til for at du købte en klargøring?
Hej Andreas
Jeg syntes det er et rigtigt fint site han har lavet, det ser indbydende ud, ikke så meget "udenoms-snak" direkte til sagen. Jeg syntes også logoet er rigtigt flot, fine billeder, i det hele taget bliver jeg lidt nysgerrig og klikker rundt for at læse mere jeg kunne da også godt finde på at bestille gennem sitet, fint med telefonnummer øverst - ikke til at undgå at se. Må dog spørge til åbningstider? dem har jeg måske overset? Jeg ville nok også have CVR nummer nederst på forsiden, det giver endnu bedre troværdighed (har set det står på kontaktsiden).
Nu er jeg tilfædligvis i markedet for klargøring og lugtsanering af en gammel Volvo jeg skal have sat til salg. Jeg har derfor klikket en del rundt på konkurrenternes sites.
Siden er nydelig men
* Baggrundsbilledet fylder 1.7 MB. Det gør siden noget tung at loade. * Der er en del stavefejl og uheldige formuleringer. Jeg ville nok få læst korrektur et par gange. * Kald konsekvent ydelserne for enten "bilpleje" eller "klargøring" * Flyt eventuelt priserne ud på forsiden. Dem behøver man ikke skamme sig over * Tilføj eventuelt en "bestil" knap neden for hvert produkt. * Det her forstår jeg ikke : "Vi har valgt at gøre arbejdet mobilt, vi kan derfor køre med markedets bedste priser." * Er det kun luftdyser der renses, eller kan man få ozonbehandlet en gammel rygerbil? Det synes jeg ikke fremgår helt klart.
Og så er jeg lidt i tvivl om de ting der står nævnt under "bilpleje" er de samme som under "priser"?
Super med telefonnummer prominent på siden og "ring mig op"-boksen.