Hej Aminoer Håber i kan hjælpe mig lidt. Vi har i februar måned aftalt et salg af en (given) webshop. Det hele startede med, at vi gav køberen alle oplysninger, han skulle bruge for at vurdere shoppen. Efter et par måneder begyndte prisforhandlinger over mail, det gik lidt frem og tilbage men tilsidst godtog vi køberens bud. Vi skrev derefter mange mails omkring, hvad køberen skulle være opmærksom på, han skulle ordne selv inden overtagelsen, samt hvad vi havde gjort og ville gøre den kommende tid. Men 2 dage inden overtagelsen, sprang han fra. Da hele overflytningen var helt klar. Vi har lagt rigtig mange timer i overflytningen, adviseret alle samarbejdspartnere, leverandører mm. Vi har sågar sagt til andre interesserede købere, at shoppen var solgt til anden side. Hele sagen har nu vendt sig fra at være et salg til at være et kæmpe nederlag for os. Vores leverandører vil ikke kunne forstå, hvorfor køberen sprang fra. Vores nye projekt kan ikke blive til noget før shoppen er solgt, dette kan vores partnere ikke vente på. Så det nye projekt er også på vej til at gå i vasken. Hvad ville I gøre? |
Rigtig kedelig historie, jeg ved ikke hvad jeg ville gøre men kan godt forstå du er meget rådvil, jeg vil gerne kunne råde dig men det ligger ikke i mine kort, jeg vil derfor nøjes med at følge denne tråd - held og lykke og håber det hele vender sig til noget positivt inden alt for længe.