Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

blucher-media.dk relanceret - hvad siger I?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg også har sagt til dig i London, så synes jeg det er et super lækkert design. Det er godt at du valgte at få det lavet responsive - og den del er også meget veludført. Hvis jeg var dig ville jeg nok komprimere billederne lidt. JPEG: jpegmini.com - PNG: tinypng.org. Det er en nem ting at gøre, og kan forbedre dit sites loading tid med nogle millisekunder. 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:25

Hej Emil

Jeg synes at hjemmesiden er særdeles overskuelig og meget, meget brugervenlig. Jeg har egentlig ikke en finger at sætte på designet, samt brugervenligheden udover det der ér blevet sagt.

Det eneste jeg synes du måske bør tage i betragtning er videoen, hvor du og Sandra snakker. Jeg synes egentlig at videoen er ganske fin, dog kan jeg ikke undgå at høre at det lyder som om at der læses op fra noget - eksempelvis en prompter. Det skal egentlig ikke ses som noget negativt - jeg kan bare normalt godt lide at der virker mere "rigtigt".

Udover det, så synes jeg at det er helt kanon.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:14

Flemming: Ahh, den havde jeg ikke set komme. Historien er den, at de tre referencer i siden blot er standardindhold i sidebaren - men det ved man som besøgende selvfølgelig ikke. Jeg vil overveje helt at fjerne de tre logoer i sidebaren på referencesiden.

Nicklas: Vi mangler stadig at få læst det hele igennem. Forhåbentligt er det noget som vi snart får fundet tid til.

Andreas: Lækkert at designet også falder i din smag efter at det er blevet rettet. Loadtiden pt. burde være udmærket - flere af undersiderne bliver målt til ca. 345ms fra Pingdom i Amsterdam, hvilket gerne skulle betyde at de er en anelse hurtigere i DK. Siderne med video, er naturligvis en anelse tungere. De væsentlige .png billeder burde der været taget hånd om, men .jpg billederne har du ret i stadig mangler at få en tur - den får de nok i forbindelse med at nogle at de statiske filer bliver flyttet til en ekstern server. Herudover har vi lidt andre forbedringer på vej ift. loadtid, herunder at vores fonts skal trækkes direkte fra Google fremfor lokalt på vores egen server.

Morten: Godt at sitet også er til at finde rundt på :) Du har ret i at videoen på forsiden måske godt kunne være en anelse mere naturlig - personligt har jeg det bare med, at sige lidt for meget "øøhh" hvis tingene ikke er planlagt på forhånd, hvilket jeg selv hader overalt på jorden.

- Emil

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 21:24

Hej Emil

En hurtig en: Under "Priser på SEO" har i, under overskriften "Søgeord til faste priser" skrevet "forskellige", hvor jeg antager, at der skulle have stået "forskelligt".
Undskyld hvis jeg tager fejl :-).

-Mads 

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:30

Mads Grønlund:
En hurtig en: Under "Priser på SEO" har i, under overskriften "Søgeord til faste priser" skrevet "forskellige", hvor jeg antager, at der skulle have stået "forskelligt".
Undskyld hvis jeg tager fejl :-).

Du skal ikke undskylde. Du har helt ret :)

- Emil

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 21:34

Det er en rigtig flot side! 
Jeg vil ændre "kontakt mig"-knappen til "kontakt os", da der står, I er to (Sandra og Emil). 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 21:43

Rigtig lækker side! 

Jeg elsker især jeres side med jeres priser over SEO. Især "No cure no pay ... bruger vi ikke" 

Jeg har ikke rigtig så meget at sige til den udover at der er dejligt med indhold på den.

Håber i får en masse nye kunder!

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:44

Erik:
Det er en rigtig flot side! 
Jeg vil ændre "kontakt mig"-knappen til "kontakt os", da der står, I er to (Sandra og Emil). 

Lige netop denne knap, har jeg tænkt en del over - uden at have besluttet mig endnu. Betydningen som den er nu, er ikke som i at man skal kontakte mig (Emil), men at "jeg" som kunde gerne vil kontaktes. "Jeg vil kontaktes" har også været oppe at vende, omend jeg synes at det bliver lidt langt. Er der nogle der har en god idé til en skarp knaptekst, som ikke bliver alt for lang, må i endelig sige til!

- Emil

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 23:41

Super flot side....

En lille slåfejl: på kontaktsiden står der: "Har du ikke kunne finde svar på dine spørgsmål," ; der mangler et T i "kunnet"... I kunne måske i stedet skrve: "Har du ikke fundet svar på dine spørgsmål".....

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Fra  dmkjr.dk Skrevet kl. 00:02

Ligesom Erik, synes jeg at "Kontakt mig"-knappen er forvirrende. Men også knappen i bunden "Lad mig få et uforpligtende tilbud" kan misforstås. Det lyder lidt som en opfordring til at sende Jer et uforpligtende tilbud.

"Ring mig op" og "Få et uforpligtende tilbud" synes jeg personligt er bedre knaptekster, de er ihvertfald ikke sådan at misforstå.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)