Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg euroline betalingsløsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er i gang med at starte min webshop. Dertil skal jeg jo selvfølgelig have et betalingsmodul og en indløseraftale.
Mit valg er faldet på Quickpay som betalingsmodul og Euroline som indløseraftale. Men mit spørgsmål er bare hvordan
Jeg får (ved ikke hvad man kalder det..) en euroline "kontrakt"? Synes ikke deres hjemmeside informere om hvordan
det gøres, eller kigger jeg bare ikke det rigtige sted?
Som sagt så vil jeg have Quickpay som betalingsmodul, og det er vel bare at købe deres pakke og så indsætte de numre
man får når man får sin indløseraftale på plads i backendeed. Eller er jeg helt væk på den?

Håber i kan forstå mig (-:

Mvh, Marc

Ung iværksætter med store drømme

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:34

Hvis du går ind her:

http://quickpay.dk/acquirers/euroline/

Kan du i bunden udfylde formularen og derefter vil du blive kontaktet af en fra Euroline.  

Så simpelt er det :)

* Og ja det er bare at købe pakken, og indsætte 1 nummer så snart du har fået aftalen med Euroline lavet :)

Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 16:57

Tak for svar!

Så var det så simpelt som jeg havde regnet med. Nogle gange er det bare for nemt til at man kan forstå det er rigtigt :-) Tak for hjælpen endnu engang

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 00:04

Hej Marc, 

Jeg må desværre meddele dig at du ikke får aftalen med Euroline på plads lige foreløbig. De har meldt ud at de har 10 ugers (!) behandlingstid på nye ansøgninger. 

Beklager. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 12:35

Hold da op, det var en del ventetid! Tak for oplysningen. Det var pænt af dig!

Men jeg modtag ansøgnings skemaet og der er selvfølgelig en masse ting man skal udfylde. Men nogle ting kan jeg ikke udfylde for jeg har ingen tal for hvor mange køb der er i min shop med for eksempel Mastercard, da jeg jo ikke er åbnet i nu. Er det nogle der ved hvad jeg skal skrive i disse felter som jeg ikke kan svare på i den nuværende situation?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)