Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi har fået lavet ny hjemmeside og vi vil rigtig gerne hører jeres mening, gerne i form af konstruktiv kritik. På forhånd tak. Www.tmagi.dk

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 16:25

hej,

her mine tanker, når jeg kom ind som en ny kunde:

forsiden er forvirrende, sælger i køleskabe?

på forsiden er et kontonummer? hvorfor? Skal jeg ikke købe noget først? Afskrækkende. CVR nummer kan jeg ikke finde.

når man klikker på levende billeder - de bliver ikke særlig store..., og bliver siddende i et hjørne.

når jeg fundet ude det, det drejer sig om te, kan jeg stadigvæk ikke finde sted, hvor jeg kan købe den.

Navigationen til startsiden ikke muligt. Hvordan kan jeg så betale, hvis jeg ikke kan komme til kontooplysninger?

Generelt: bogstaver er for små (for mig).

Selvom man kun betaler med bank transfer, vil en varekurv være ratsom.

Hele shoppen virker for "clean" for mig. En god te forbindes med hygge og VARME toner. 

vh

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 16:31

Er faktisk enig med Amadeo

Det er alt for bøvlet at handle ved jer, det tager simpelhen for lang tid

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 16:39

Er også enig og få lavet en 301 redirect. I sælger jo duft og smagsoplevelser og det bør jeres website afspejle. Få taget nogle lækre billeder sammen med hjemmebagtbrød mv. I bør skubbe til folks sanser, så folk får lyst til at købe hos jer. 

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:47

Jeg syntes i skal gøre det MEGET mere klart at det er the i sælger. Jeg ved ikke hvad (t magi) er, og det var kun efter at jeg nøje havde studeret jeres menu jeg fandt ud af hvad i solgte. Det er ikke godt...

Ud over det mener jeg det er MEGET at gøre med selve designet. Lav nu noget lækkert og brug de penge det koster at få det lækket ;-)

Det giver flere salg i sidste ende

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:01

Navnet tmagi fik mig til at tro at det var en side som omhandler trylleri. Når man kommer ind på siden, bliver man ikke meget klogere. Først ved at klikke lidt rundt, finder man ud at i sælger te.
Jeg vil anbefale at gøre budskabet mere klart.

Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 17:58

Tak for feedback. I har nogle gode pointer som vi vil tage op til overvejelse. Butikkens design kan jeg ikke ændre på og den er med vilje lavet "clean" så produkterne står frem og man kan jo aldrig ved design af butikker ramme/ tilfredsstille alle. Vi har dog været nomineret til en del design priser for butikken derudover været både i Dezeen og RumID og møder meget posetiv respons i det daglige på vores "clean" design :) God weekend til jer alle

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 19:04

Jeg skriver ikke, at "clean" design er dårligt. Det er selvfølgelig meget pænt I SIG SELV og FOR SIG SELV.

Men du skal jo sælge noget....

Mangler i det mindste produkter på forsiden.

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:10

Som der er nævnt tidligere, så er din forside og hjemmesidenavn lidt forvirrende.

Min første tanke var også at det var noget trylleri. Men på hjemmeside troede jeg det var køkkener i solgte, og forvirringen var total, inden jeg hoppede lidt rundt.

Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 12:36

Jeg takker for feedback kan dog ikke forstå forvirringen da der helt i toppen står te og franske specialiteter og alle emne felter hedder noget med te :) hvad er det helt præcist der forvirrer ? ( så kan vi nemlig få det ændret )

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)