Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste hjemmeside med ekstrem sport

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino elsker,

Er hjemmesiden bedre end facebook til at kommunikere med og hvilke medie er bedst til at få flere kunder i butikken ?

Generelt spørgsmål med mange svar, men nu kommer den svære del, forestil dig at du skal markedsføre ekstrem sport via medie som hjemmeside og eller facebook o.lign medie ?

Hvordan vil du designe hjemmesiden så besøgende får lyst til at prøve det ?

Hvem. Er den rette person til at udføre opgaven ?

Skal sitet indeholde ekstrem sport spil ?

Den rette person med ideerne, evnerne og lysten får opgaven :-)

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 12:25
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 12:37

Hans Olesen:
Skal sitet indeholde ekstrem sport spil ?

Det synes jeg i hvert fald er en rigtig sjov ide

Skriv endelig hvis du får siden op at køre. Den vil jeg gerne se

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:18

Hmm.... jeg har kun fået henvendelser fra større virksomheder som gerne giver et tilbud +100.000,- hvilket er langt over målet i forhold til opgave og indhold.

Er der nogen som har erfaring med multimedie skoler o.lign. hvor jeg måske kunne få hjælp ?

mvh. Hans

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 23:25

Hej Hans.

Det er simpelthen så useriøst det her! Du starter tråden med at skrive "verdens bedste...." og så skal alle mulige Aminoer give dig de bedste forslag til dit site! Når du så får tilbud fra "store" firmaer med en pris på over 100.000,- kr. +, så er en multimedia skoleeller studerende pludselig god nok. Du har fået idéerne og du honorerede ikke dit tilbud i starten!

Hvordan i h.... kan man forestille sig at få "vedens beste...." uden overhovedet at have midler til noget som helst.. 

Jeg håber en dag der kommer en storebror til Amino hvor debater, indhold og ikke mindst modenhed blandt iværksættere skal være bare en smule højere.. 

Har på fornemmelsen at det næste du spørger ind til er at levere en løsning, hvor leverandør får et cut i din forretning, som helt sikkert og med garanti er verdens bedste...

Kære Aminoer, lad være med at trække niveauet ned.. det her er for useriøst, eller hvad synes i?

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 23:39

Hej Hans Olesen. 

Hvad er dit budget? Vi har som udgangspunkt en timepris på 500 kr. ekskl. moms, og vil kunne lave en komplet hjemmeside for ca. 1.000 kr. ekskl. moms. 

Dette afhænger selvfølgelig af dine ønsker m.m.

Vi kan endvidere tilbyde dig at lave en professionel Facebook side, så du kan fange endnu flere potientielle mennesker :-)

Du kan se det hele her: 

www.ukmedia.dk/wordpress

Har du spørgsmål el. lign. kontakt mig da på:

mu@ulstrup-kjaer.com

Mvh.

Mikkel Ulstrup

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 23:45

Whau... nu kan du endda få lavet et komplet website "Verdens bedste" for 1.000,- kr.. Jeg mener vi nærmer os et prisniveau der nok burde være tættere på 389,- kr. alt andet vil da være helt useriøst.. kom nu ind i kampen venner... I ved ikke engang hvad Hans Olesen vil have.. og så kan I allerede give et tilbud - endda i tråden...

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 23:52

Hvad er dit problem? Hvis du mener at det er for useriøst kan man jo heldigvis lade vær' med at læse indlægget? 

Det er jo heldigvis et åbent forum, hvor folk kan skrive hvad de vil, og man kan heldigvis også ignorere det.

Måske mangler du det filter? Jeg ved det ikke, men jeg syntes at du burde slappe lidt af. 

Det eneste der ønskes i denne tråd er, at skabe en relation mellem køber og sælger. Det er du måske modstander af? 

Hans overskrift på "verdens bedste," kan jo heldigvis tolkes som man vil, og jeg vælger at tolke den som han ønsker: en flot, fed og moderne hjemmeside. 

De venligste hilsner 

Mikkel Ulstrup

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 23:54

Right..

God fornøjelse..!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)