Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder til Rengøringsfirma søges, eller rengøringarbejde i underentreprise -NORDJYLLAND, med it bonus.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg vil slå 2 fluer med et smæk- måske 3 Wink

Søger erhvervsrengøring, ejendomsservice, trappevask, håndværkerrengøring samt vinduespolering, enten direkte B2B eller i underentreprise i Nordjylland, med et arbejdes trekants område der går mellem Ålborg – Hobro – Viborg. – både faste, enkeltopgaver, store eller små, flere eller få timer!

Jeg har de sidste mange år begivet mig i at arbejde inden for IT og udvikling af software produkter og løsninger – det gør jeg stadig!

Jeg har tidligere haft rengøringsfirma i en 10 års tid i København og Nordsjælland så jeg kender en del til det, både med tilbudsgivning, udførelse af arbejde, ledelse mv.– min plan er at starte firma op som min kæreste senere skal overtage eller vi driver det sammen på nogle punkter – jeg skal selv ud og udføre arbejdet nu her da jeg også skal bruge den erfaring og afprøvning af forhold i et nyt software jeg er ved at udvikle på - den henvender sig direkte til rengøringsvirksomheder og vinduespudser (kan også overføres til andre lignende brancher). 

Man vil ved hjælp af min software kunne effektivisere sin tid med op til 50 %, samt at man i mange tilfælde vil kunne effektivisere sin tid på helt op til 75 % af det administrative arbejde super enkelt og blot ved hjælp af app og software program som samarbejder.

Større firmaer vil kunne spare på administrationerne, og mindre firmaer vil kunne holde fri når arbejde er udført og vide at store dele af ens bogføring, planlægning osv. også er lavet når man låser døren hos kunden!

I min verden mener jeg ikke at man kan lave et vellykket produkt hvis ikke man har sat sig 110 % ind i det man vil lave produktet til, og jeg skal også teste på mig selv for at vide om det er noget der er værd for andre– det er også en årsag til at jeg skal ud og tage fat selv for at se hvor jeg kan effektivisere og nøjagtig hvor – normalt vil man ikke forbinde sådant arbejde på den måde med digitalt – men det kan jeg her!

Det er ikke blot et simpelt program, men en fuldendt løsning der vil kunne ”snakke sammen” på flere plan og udføre noget arbejde for dig direkte mens du eller din medarbejder udføre arbejdet som man plejer, ikke tænke for dig, men forudse næste step i din handling hvis du laver ændringer handling i forløb og korrigere for dette(dette har normalt kostet arbejdstimer samt papir nusseri frem og tilbage- dette vil min software kunne gøre i løbet af 1 sek.)– den kan samtidig effektivisere din arbejdsgang ved hjælp af genkendelser samt huske dig på noget du måske har glemt – det gør både dig og kunder tilfredse!

Programmet lyder knap så genialt sådan som jeg kan se man læser det - men det skal det nok blive jeg har alle detaljer på plads og er vant til at arbejde med komplekse ting, og kan også se at det lyder lidt for ”overvåget”- det er og bliver det langt fra.

Jeg håber der er firmaer som kunne ønske sig attraktivt tilbud på rengøring mv. -

Eller evt. et etableret Rengøringsfirma i min omegnen som kunne byde mig lidt arbejde i underentreprise af ovenstående karakter + få mulighed for at være en af de første der får glæde af effektivisering og besparelser på sit firma også, måske det også kunne være spændende for netop dig at være med ind over et produkt som kommer til at skabe et helt enestående marked i service branchen – jeg tænker, har at udvikle produktet til salg til servicebranchen generelt – her er der et enormt marked!

Jeg er 100 % engageret og hårdtarbejdende i rengørings arbejdet så fordi jeg også skal bruge viden mv. er det ikke ensbetydende med at jeg ikke tager arbejdet seriøst eller prioriterer dette fuldt ud, det gør jeg virkelig!

Giv mig en mail eller opkald hvis du vil snakke mere med mig – jeg drikker også gerne en eller to kopper kaffe med dig!

De bedste hilsner

Bo Schønemann

BS@Saadanservice.dk

Tel 28 14 69 20

Fra Odense
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Fra  ProLite Development Skrevet kl. 04:17

Hej Bo

Du kan prøve at tage et kig på www.cleanmanager.dk systemet er til rengøringsvirksomheder og hjælper med planlægninig og administration.

Måske kan du få nogle ideer til dit projekt ved at prøve systemet gratis i 14 dage.

Med venlig hilsen Frantz fra CleanManager

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 09:12

Hej Frantz

tak- jeg har faktisk tjekket Cleanmanager ude, et ret godt værktøj som er yders spændende.

Mit arbejder på nogle lidt andre punkter, hvor den selvfølgelig også vil snakke sammen og bruge nogle at de informationer/oplysninger man har givet ved aftale indgåelse og kontrakter mv. eksempelvis info der ligger i data på sin Cleanmanager osv. 

Det er faktisk ikke en klon til de i forvejen fantastiske produkter der ligger jeg ønsker at lave - det er lidt en ekstra udbygning, for at få dem til at kunne endnu mere da jeg ser en spændende mulighed for disse - du kan jo evt tage kontakt til mig, så kunne det være det ville være spændende for jer at få bygget denne del ind i jeres Cleanmanager 

De bedste hilsner

Bo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)