Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en person der vil kigge en forretningsplan igennem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du lyst til at hjælpe mig med at læse en forretningplan?

Gerne komme med rettelser og kommentare til den efterfølgende.

Er ideen god nok til at kunne bære en sund forretning?

Jeg mener den er det - men jeg kan jo være blændet af ideen ved dette projekt og søger derfor friske øjne på sagen.

Ene og alene for at hjælpe og ganske gratis?

Naturligvis kræves der 100 % loyalitet og du ikke napper ideen eller dele af den - et spørgsmål om tillid.

Der er pt. ca 32 -35 sider.

Håber at måske en advokat eller revisor melder sig på banen.

Der er en ide til boligannoncer online.

Send gerne en PM hvis du ønsker at hjælpe mig.

Venligst

René Buch

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:44

Det vil jeg da meget gerne :) 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 22:05

Hej ClausKock

Jeg sender dig lige et brev engang i løbet af i morgen med lidt info

Venligst

René Buch

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 22:05

Helt OK!

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:53

Hej,

Nu er advokater og revisorer jo ikke svaret på alt her i livet. Eksempelvis er afsætningsstrategi ikke deres spidskompetence som udgangspunkt, hvorfor du nok vil få mere ud af en merkonom i handel og markedsføring som blandt andet er uddannet til at analysere sig frem til om din idé er bæredygtig.

Men det er særdeles tidskrævende, da arbejdet kræver en frygtelig masse delanalyser, så du får det næppe gratis... så du skal nok "kun" regne med, at nogle vil give sit besyv med om din idé, men det kan bestemt også være givtigt at få set på sit projekt med friske øjne.

Hvis programmeringen af sitet anddrager et sekscifret beløb, ville jeg dog bestemt få en prof til at regne på bæredygtigheden!

Held og lykke med projektet :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 15:40

Tak for jeres svar.

Der er skam en ide med at satse på en revisor eller advokat.

Der er ikke behov for delanalyser og andre mellem regninger, da det er et afgrænset og meget veldefineret marked mit projekt omhandler.

Det jeg er på jagt efter er om ideen holder og hvordan mine forventninger står i mål med virkeligheden.

Desuden vil det være skønt hvis der bliver set efter om der skulle være direkte lovbrud i mine planer, da jeg af gode grunde ikke ved alt på dette område, eller om den måde jeg har beskrevet kan give mulighed for tvister mellem mig og andre deltager i projektet.

Jeg ønsker på igen måde at træde folk over deres fødder hvis det kan undgås på nogen måde, ved at få friske øjne på mit projekt som jeg har arbejdet på i en del år efterhånden, siden nov. 2008 så lidt tid er der da gået og jeg frygter jeg er blevet for ”ensporet” og ikke kan se oplagte fejl og fælder i dette projekt.

Dog er det ikke noget der SKAL gøre lige her og nu, men det er et af de skridt jeg skal igennem inden, jeg begynder at kigge efter pengefolk der vil være med i dette spændende projekt.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)