Hej Amino folk! Jeg skriver fordi jeg vil høre, om nogen af jer ved noget omkring små låse microchips, som reagerer på censor fra en anden elektronisk genstand. Det skal være noget der kan arbejde sammen med en lås, og skal kunne låse denne lås ved hjælp af sensor. Ved ikke selv om dette er muligt, og har selv søgt rundt omkring det, men da jeg ikke ved meget om den form for teknik, håbede jeg på, at der var nogle spidse hoveder herinde, der evt. ved lidt mere om det end jeg gør. Ganske konkret; nogen der har nogle links eller lign. til overstående? |
Hej Sune,
Velkommen til :)
Jeg arbejder til dagligt rigtig meget med teknisk kommunikation imellem Danske og Kinesiske ingeniører med såvel kulturelle som sproglige forskelle, og har mange års erfaring med at samle de berømte tråde, men må indrømme at jeg selv efter at have læst dit indlæg et par gange simpelthen ikke er i stand til at afkode hvad det er du søger hjælp til :) ..
Hvis du har fået en fed ide, så find en ven der har lidt erfaring med elektronik og drøft (tegn og fortæl) den med ham, og få i fællesskab lavet et nyt indlæg, da der findes mange kompetente folk herinde der 110% sikkert kan hjælpe dig videre..
Held og lykke, og ser frem til et nyt indlæg :)
/Martin