Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideen er på plads, men nu er vi stuck! Hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner in business og jeg, har længe arbejdet på et projekt der spinder fra en idé jeg kom overfor i sommers. Vi har alt klar til at komme igang med produktet, men nu er vi gået i stå. Ideen bygger på en allerede kendt og brugt hjemmeside i USA, som endnu ikke er kommet til Europa. Ideen vil komme som en helt ny tilgangsvinkel til alle networkingsites, datingsites og dealsites. Desværre ligger vores problem i, at vi mangler en partner. Det er ikke fordi vi ikke kan finde folk, som gerne vil løbe med på ideen, for alle dem, som vi fortæller om den er klar! Problemet er at finde den rigtige.

Vi står og skal bruge en partner, som kan tale med programmører. Du skal helst være programmør selv, men det er ikke et must. Vi forventer ikke, at du skal programmere sitet, da det er et stort arbejde, men forhåbentlig, at vi kan betale os fra dig med dig som styrmand.

Derfor sender jeg denne ud: kender nogen af jer én person mellem 20 og 35 år i Københavnsområdet, gerne studerende på ITU, som er skide god til det med at programmere, og er villig til at ofre tid på at bygge et site op, for til gengæld at blive partner i en virksomhed med et frækt nyt tvist. 

Teaser: Ideen går ud på at tage det nuværende "online networking" og gøre det offline. Vores tilgangsvinkel er networking på restauranter, hvor vi vil skabe et onlinemiljø hvor man kan mødes, booke en plads ved et bord og så lade andre brugere booke en plads ved samme bord. På denne måde kan man møde nye mennesker/networke i en afslappet atmosfære og samtidig få et måltid mad ud af det.

Da det er en teaser er det selvfølgelig kun konceptet trukket op i meget store træk du får her. Men hvis det har vagt din nysgerrighed, så send mig en PM så vi kan give dig den store pitch. 

Vi håber meget på, at I kan hjælpe! :) 

Med venlig hilsen

Deanna & Theis

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)