Jeg er en 13 årig fyr, som godt kan lide og lave ting på photoshop..
Og jeg vIl rigtig gerne begynde at lave logoer, website design altså grafisk design, hvis det nu hedder det. Og ville gerne høre, hvad der er rimeligt at starte med at sælge.. Er vi ved 10-15 kr for et logo, og 20-30 kr for et website design. I må meget gerne komme med nogle udfordringer, så jeg kan lave noget gratis, og øve mig.. I må også gerne sende mig nogle sider, hvor folk søger evt. Logo eller andet grafisk.
Da jeg var 12-13 år, og legede en del med photoshop, brugte jeg en del tid på diverse online managerspil (eller andre spil, hvor et hold logo er relevant) - hattrick.org, cs-manager.com, virtual manager/vman eller hvad det nu alt sammen hedder.
Der startede jeg med at lave gratis logoer til klubber/brugere, og begyndte efter lidt tid at tage penge for det. Det er hvert fald en måde, hvorpå du kan udvikle dig og dine evner :)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Du skal højere op i pris, selv som ung og ny. De priser vil skræmme folk væk.
Logoer koster typisk fra 500 for de helt billige af slagsen og normalt en del mere. 1000-3500 er nok det mest normale til små iværksættere her på amino.
Du kan evt starte med at lave et par logoer for fiktive virksomheder. På den måde kan andre se, hvad du er i stand til at lave.
Du kan også tilbyde at lave logoer gratis, men på den betingelse at folk giver penge for det, hvis de vælger at bruge det.