Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg min Wordpress side til at se mer prof ud

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har nu en slags webshop hvor jeg sælger logoer bannere og andet grafisk men jeg synes min side ser lidt uprofessionel ud nogle gode råd

Venlig hilsen VILDE V

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Vilde V

Der er jo rigtigt meget, der kan være med til at gøre sådan en Wordpress-side flot.

Når nu du selv designer bannere og logoer, så var det måske en idé at lægge nogle af de logoer, du har lavet op på siden. Det kan både være under din portfolio, men du kunne måske også lave en collage-ting i banneret. Hvis ikke du har lavet nogle for andre, så find på nogle selv, så folk kan se, hvad du kan.

Der findes også flere tons gratis Wordpress-temaer derude, du kan prøve at tilpasse. Hvis ikke du er så ferm til kodning og godt vil bruge en lille skilling på det, så kan jeg anbefale Headway-theme'et. Det er et drag-and-drop-tema, der gør det let at bygge din side op, som du vil have den.

For yderligere inspiration, så prøv at kigge på andre hjemmesider fra samme eller lignende brancher. Måske får du nogle gode idéer der :)

God arbejdslyst.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret det var dejligt:D

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt Smile

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde måske overveje at købe et premium theme fra enten Themeforest.net, eller en af de mange andre sider. 

- Det vil i hvert fald gøre den lidt mere proff. :)

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også ligge en masse af de logo`er og bannere som du har lavet.

Jeg ville også få en prof. tekstmand til at gennemgå din hjemmeside, så den står lige i skabet.

Din timepris er ret høj, 750 kr i timen for en uden uddannelse, det er for meget.

Du skal nok hellere her i starten prissætte dine logo`er med en fast pris, ellers er det svært for en evt. kunde at vide hvad han skal give for et logo?.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jeg så ændre prisen efter hvor,stor opgaven bliver

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ikke svare på, men jeg kan få et logo hos en prof til ca. 500-800 kr. så der skal være sammenhæng mellem det produkt du tilbyde og dine konkurrenter.

Nu har jeg ikke set dine logo / banner, men hvis du kan forsvare en pris på 750 kr i timen og folk vil betale det, så er det den rigtige pris for dig.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du om hvis jeg køber og installere themet beholder jeg så alt min tekst eller hvad???
Men ellers virkelig tak for svarene;)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt dit tekst og indhold bliver på siden. Når du installerer et nyt tema, er det kun skallen omkring indholdet der skifter Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)