Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med Wordpress theme

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dejlige Aminoer, 

Jeg har fået lavet et tema over odesk.com, som skulle være ret simpelt at installere. Men, når jeg prøver at installere det, tager det utroligt lang tid og efter ca. 10-15 min får jeg en lille note inde på min wordpress panel om at jeg mangler en style.css stylesheet. Er der nogle der har en ide om hvad dette er, og hvad jeg kan gøre? 

- Jeg har selvfølgelig skrevet til min udvikler, men han bor i asien, så der går lige en eller to dage før jeg får et svar. 

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 19:41

Er der slet igen som kan hjælpe??

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:12

Det lyder som om dit tema's style.css fil enten ikke er der, ikke bliver loaded korrekt eller at filen ikke indeholder den nødvendige information. 

I wordpress backend gå ind under "Appearance->Editor" og vælg det relevante tema i dropdown listen. Herefter så vælg style.css og tjek at der øverst i filen som minimum står følgende:

/*

Theme Name: <DIT TEMAS NAVN>

*/

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 20:46

Hej Rasmus,

Hverken hele temaet eller dele af temaet kan installeres, så jeg kan ikke finde temaet under ''Editor'' eller dropdown-menu? 

RasmusET:
I wordpress backend gå ind under "Appearance->Editor" og vælg det relevante tema i dropdown listen. Herefter så vælg style.css og tjek at der øverst i filen som minimum står følgende:

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hooyo

Det lyder meget som det kendte problem, hvor du uploader en ZIP fil, men du uploader faktisk en mappe som er inde i ZIP filen. Den mappe skal du lige tage ud af den ZIP fil, også komprimere den ind til en ny ZIP fil. Meget forvirrende i know :)

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 21:37

Hej igen,

Hedder mappen noget specielt, for alle mapperne i min ZIP fil ser WP-kyndige?  

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:43

Normalt så hedder den navnet på ens tema..

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 22:11

Okay, jeg har kigget i samtlige mapper uden, at finde en mappe/mapper med sammen navn som temaet(Wordpress3.5).. Jeg fandt dog 2 temaer under mappen ''Wp-Content'' ved navnene  ''Twentyelven'' og ''Twentytwelve''. Jeg prøvede så, at gøre det du beskriver længere oppe uden effekt. Altså, tage dem ud af mappen, komprimeret den også prøve at installere den på wordpress.

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:28

De 2 normale måder at installere et tema på er ved at uploade dem via FTP til wordpress_mappe/wp-content/themes mappen

Her skal du uploade filerne der ligger i din zip mappe

Ellers kan du gøre det via dit kontrolpanel under Udseende -> Temaer -> Installer temaer -> Upload

Her skal tema'et dog ligge som en Zip fil

Men det lyder dog bare som at der mangler et stylesheet fil i den zip fil du har fået tilsendt.

Twentyelven og Twentytwelve er de standard tema'er der følger med en wordpress installation.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 21:13

Sådan! Tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)