Så fik vi langt om længe relanceret vores butik med foder og hundeudstyr: www.porcani.dk Hvad synes du om design og brugervenlighed? Hvad gør vi godt og hvad gør vi mindre godt? |
Så fik vi relanceret www.porcani.dk - Hvad synes du?
1. Genialt brugernavn! :D 2. Endnu bedre webshop! :) Godt gået...! Jeg havde nok revurderet title+meta beskrivelser, men den del af shoppen lader jeg lige de andre aminoer kommentere på, i første omgang... :) Overordnet set, så ser det som sagt pænt fedt ud...! Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Man forstår hurtigt hvad siden handler om, menuen er burgervenlig og overskuelig - så det er et stort plus. Dog synes jeg forsiden er spækket med for mange elementer - jeg synes i bør forsøge at simplificere forsiden - Der er en stor menu, en slider med rigtig mange elementer på hvert billede, og 7 mindre rammer og til slut en masse links nederst på siden. Jeg synes det er alt for MANGE indtryk jeg får, og hvis det var mig, ville jeg arbejde på at få skåret siden ind til benene, og kun frembringe det vigtigste. Eller har jeg ikke så meget at sætte en finger på - go' og lækkert side :) |
Hej, Stort tillykke med den nye webshop. Det har I gjort rigtig godt! Dog synes jeg at siden bliver en anelse for firkantet pga. de mange bokse. Jeg synes sædvanligvis, at det er fint med disse små rammer, men det bliver for meget efter min mening. Venlig Hilsen Martin Dyrhøj |
Tillykke med hjemmesiden - den er super flot :-) Jeg har en kat, så jeg tænkte jeg ville kigge på kattefoder.. Og på en del af dem står der killing- og kattefoder, så jeg ville umiddelbart tro, at det ikke kan bruges til min (voksne) kat hvis det er til killinger - men på nogen af billederne kan jeg se, der står "adult" på posen- Og så kan jeg ikke rigtig finde ud af hvad fluebenet "sammenlign" skal bruges til, jeg kan ikke vinge af i fluebenet.. Hov nu opdagede jeg faktisk at der øverst til venstre er en boks hvor produkterne bliver lagt i hvis man vil sammenligne. Ellers kan jeg ikke få øje på noget :-) |
Tak. Vi arbejder på titler og meta lige i øjeblikket. Godt spottet. |
Tak Jakodan. Kattedelen blev syltet en lille smule før relancering. Jeg skal nok få lagt bedre beskrivelser på af kattefoderet. Det kan i øvrigt sagtens bruges til både katte og killinger. Jeg har i fase 2 også på listen at sammenlign skal gøres tydeligere at varen er på vej til sammenligning. Det tager nemlig for lang tid. Men tak for feedback - Håber at det kan føre til et forhøjet emballageforbrug :-) |
Der står, hvis man klikker videre acceptere man brugen af cookies. Men de bliver alligevel placeret, selvom jeg ikke klikker nogen steder :S |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Hej umiddelbart super prof... med fin brugervenlighed men har selvf. et par kommentarer.. Super fint med valg af 1 2 3 etc. her http://www.porcani.dk/lactifit-gartabletter-til-kat.html men desværre valgte jeg så et antal der ikke var på lager... det ville være meget bedre hvis man maks. kunne vælge det antal der er på lager. Jeg bryder mig ikke om de grimme pile med Læs mere > http://www.porcani.dk/kattefoder.html I bunden af siden har du nogle spændende funktioner, som kunne sælge rigtig godt.. f.eks. De mest populære produkter osv. Det er synd dette er gemt væk.. man finder dem kun ved et tilfælde... Det samme med de gode tilbud... jo der er en grafisk kasse på forsiden, men når du er inde på siden er de væk, med mindre du kigger i bunden eller går tilbage til forsiden?? Ellers super godt! |
Ja, det håber jeg bestemt også |