Hej Hans. DU har ret, meget basale ting jeg har glemt på min hjemmeside! Tak for det! |
Jeg kører iøvrigt via paypal :)
Hej Hans. DU har ret, meget basale ting jeg har glemt på min hjemmeside! Tak for det! |
Paypal er dit betalingsmodul. Men du må ha en indløsningsaftale hos nets/teller? Da jeg skulle have en indløsningsaftale fik jeg feks at vide at jeg kun kunne få den hvis jeg tilføjede et telefonnummer på min side (hvilket jeg ikke havde gjort...) De har ret strenge krav... |
Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk
Jeg er ikke helt sikkerpå jeg ved hvad du mener. Paypal overfører penge til min erhvervskonto når jeg beder om det mod et % gebyr. |
Hej Christina, De har pænt strenge krav, ja :) hvilket egentlig er fint nok - Jeg valgte dog at gå videre med eurolines i stedet... Måske trådstarter skulle undersøge den mulighed? :) Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Okay... Men hvordan handler dine kunder så på din side? Man skal da have en indløsningsaftale med nets/teller for at kunne modtage dankort og andre kort. Paypal er jo bare betalingsmodulet, der overføres penge igennem. |
Mehmet: Ja det kan man jo også godt, men man kan da ikke kun have paypal? Der kan man vel ik få en indløsningsaftale?? |
De handler gennem paypal, her behøver man ikke have en at have en paypal konto man kan betale med de fleste kort uden at have det. Du kan ikke betlae med dankort, men du kan godt med visadankort, hvilket de fleste jo har idag. Det har fungeret helt fint formig indtil videre, så medmindre det er et lovkrav, så vil jeg ikke ændre på det :))) |
Christina, jeg går da ud fra jeg har en indløsnings aftale gennem paypal , siden jeg flere gange har kunne overfører mine penge fra paypal til bankkonto. Det er noget jeg allerede HAR PRØVET og ved :) |
Det har jeg ikke hørt om før, men hvis det virker, så er det jo super :) |