Hvordan laver jeg 301 redirect ?
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Det lyder som en fornuftig løsning!
Svar
Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna
Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *
Tilmeldt 30. Oct 08
Juul
Fra
Juul-s media
Skrevet
18-03-2013 kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Pernille
Det er let at lave ved one.com
Du logger på og åbner dit kontrolpanel / DNS
Der vælger du så
Avancerede web-DNS-indstillinger
I listen med [Standard web-DNS-indstillinger]
skal du slå til den øverste i listen ditdomænenavn.dk til (aktiv nej)
I området [ Personlige web-DNS-indstillinger]
vælger du ditdomænenavn.dk og sætter web forward til www. ditdomænenavn.dk
Tryk på tilføj DNS instillingerne og vent så mellem 90 minutter og nogle flere timer evt. og så skulle der være en webforward lavet for dit domæne .
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Tak for svaret. Den øverste er allerede slået til.. nu har jeg slået den fra, så der står aktivt nej? og sat webforeward fra side.dk til www.side.dk -jeg prøvede det i går og min side gik ned, så jeg er ikke helt sikker på om jeg gør det rigtigt. ( det der med at noget er " let" er jo ret objektivt, i forhold til zonen for nærmeste udviklingstrin ikke
Svar
Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *
Tilmeldt 30. Oct 08
Juul
Fra
Juul-s media
Skrevet
18-03-2013 kl. 15:53
Svar
Hej Pernille
Huskede du at ændre web forward den står som standard web-alias men skal være web forward
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Ja det gjorde jeg. Og så fik jeg en error-meddelelse fra one.com på siden, så nu venter jeg på at det går over så jeg kan prøve igen :)
..(Eller måske lever jeg med mit duplicate copntent en måneds tid endnu, til jeg har tid til at bygge en ny side i WP på en ny udbyder ;) )
Svar
Tilmeldt 30. Oct 08
Juul
Fra
Juul-s media
Skrevet
18-03-2013 kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Og så fik jeg en error-meddelelse fra one.com på siden
Lyder som du har slået begge "settings" fra
skal se ud som dette
Domæne
Type
Værdi
Aktiv?
Egenskaber
mitnavn.dk
A
One.com Network
Nej
Slå til
'.mitnavn.dk
A
One.com Network
Ja
Slå fra
www.mitnavn.dk
A
One.com Network
Ja
Slå fra
...
.....
Domæne Type Værdi Egenskaber
mitnavn.dk
Web-forward
www.mitnavn.dk
Slet
Svar
Tilmeldt 3. Oct 10
Søren.Pedersen
Skrevet
18-03-2013 kl. 18:21
Svar
Simon Peter Langkilde Jakobsen: Det ene hedder Foltved.dk, og det er "aktivt", mens
der er mange forslag som kun gør det mere forvirrende, antager du betaler for dit domæne hos one.com og hvis du kun skal bruge redirect er det 100 gange nemmere at flytte dit domæne til webhosting.dk, du gør således
Opret ordre og flyt domæne (gratis)
Fanebladet "www viderestiling"
der laver du en redirect, koster intet og da noget nemmere end nogen andre forslag set her
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Tak Juul det var da til at forstå, selv for min utekniske hjerne :) Jeg prøver, og ser hvad der sker.
Svar
Tilmeldt 27. Jul 12
Hvis du ikke finder ud af det kan jeg hjælpe dig med en løsning som beskrevet tidligere uden beregning
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Tak Lars, nu prøver jeg at vente behørige 90 minutter, eller lidt længere, og se om det sku ha hjulpet, så jeg ikke får duplicate content :)
Og undskyld til trådstarter for at nappe din tråd , men det har drevet mig til vanvid i 3 dage nu ;)
Svar