Det ene hedder Foltved.dk, og det er "aktivt", mens det andet som hedder Føltved.dk ikke er "aktivt". Hvordan gør jeg sådan, at når folk skriver www.føltved.dk så ledes de automatisk hen til www.foltved.dk. Jeg er klar over det er en 301 redirect, men hvordan dælen laver man den?
Hej Simon, Du laver den gennem din host. Enten kan du selv ændre det, eller også kontakt din host .. Husk at den skal redirecte både med og uden www. Og husk at redirecte til dit domæne i rigtig form dvs åbn din side og se om din URL nu vises med eller uden www. Foran og det er så denne du laver 301 til .. Og ellers så bare skriv herinde hvis du er i tvivl i pb
Fik du det til at virke? jeg er også hos one.com og supportens svar var "Her er et link til en guide på google, følg den" men det er sgu lidt op af bakke, hvis man ikke er en teknik haj -og det er jeg altså ikke. Så hvis du kan fortælle mig, hvad du endte med at gøre, så vil jeg mægtigt gerne høre det!
Hvis du har fri FTP adgang til din side, så prøv at undersøg .htaccess Du kan evt. prøve at finde en generator på nettet. Hvis du ikke kan få det til at virke så kontakt mig over pm, så vil jeg kigge på det imorgen
og tak for jeres udemærkede råd, men jeg må indrømme at jeg farede lidt vild i HT.access filer, så jeg gjorde det at jeg registrede mine domænenavne hos UNOEURO, hvilket jeg kunne gøre helt gratis, og i deres dns, administration, kunne jeg nemt lave en 301 redirect på under 1 minut. Det eneste jeg skulle gøre var at skrive den webadresse, som skulle redirectes til. Se det var fandme nemt :)